За ціною спорткара: у Києві продають гелікоптери, що, ймовірно, стояли в ангарах декілька років

Одразу декілька оголошень про продаж вертольотів днями з'явилися на профільному сайті: чому продають повітряний транспорт, а, головне, у якому він стані, неясно, проте ціна на гвинтокрили чимала

Продаж вертольоти Київ
Судячи з вартості транспорту, усі три вертольоти підтримують у льотному стані

У Києві виставили на продаж декілька гелікоптерів. Йдеться про два Мі-8, чи не наймасовіші вертольоти в історії авіації, а також один Мі-2, менший за розмірами багатоцільовий гвинтокрил, такі вироблялися в Польщі за радянською ліцензією. Більші вертольоти коштують близько 1 млн доларів, а менший можна придбати за ціною італійського спорткара.

Оголошення про продаж гелікоптерів Інформатор знайшов на профільних майданчиках. Перший лот, Мі-8 1979 року випуску, пофарбований у зелений колір (фото в оголошенні не відповідає дійсності), має чималий наліт та потребує аж трьох членів екіпажу, адже є справжнім великим гвинтокрилом.

Найдорожчий ґвинтокрил виставлено за 1 млн доларів
Найдорожчий гвинтокрил виставлено за 1 млн доларів

Такий вертоліт може здійматися на висоту до 4,7 км, і максимальну дальність польоту до 500 км на швидкості до 250 км/год. Його виставили за ціною у 1 млн доларів. Його "брат" Мі-8Т (удосконалений варіант, що має покращену силову установку) такого ж року випуску виставлений за ціною 950 тис. доларів.

Його "брат" із дещо вдосконаленими двигунами коштує на 50 тис доларів дешевше
Його "брат" із дещо вдосконаленими двигунами коштує на 50 тис. доларів дешевше

Найдешевшим є гвинтокрил Мі-2 1983 року випуску, за нього просять лише чверть мільйона євро. Судячи зі світлини, транспорт пофарбовано у болотяний колір. У оголошенні вказано, що гелікоптер вчасно проходив обслуговування, він потребує лише одного пілота (на відміну від попередньої моделі), та може підійматись на висоту до 4 км. Дальність польоту складає лише 360 км, а крейсерська швидкість дещо менша, ніж в Мі-8 - лише 190 км/год.

Зрештою, третій ґвинтокрил, найменший з усіх, продають "лише" за 250 тис євро
Зрештою, третій гвинтокрил, найменший з усіх, продають "лише" за 250 тис. євро

Зазначимо, що будь-які цивільні перельоти в Україні були заборонені ще з початком повномасштабного вторгнення РФ. Відтак, на кожен рейс потрібні додаткові дозволи від військових адміністрацій, навіть якщо йдеться про перебазування з одного аеродрому на інший в межах області чи навіть населеного пункту. Саме так це "працює" і в цивільному судноплавстві. Відтак, чи справні машини, а також чи вони взагалі здатні здійнятися в повітря, незрозуміло.

Кияни почали позбуватись елітних яхт, та продають дебаркадери, в яких можна жити на воді

Нагадаємо, ще у березні 2024-го Інформатор розповідав про те, що кияни почали позбуватись розкішних яхт та моторних човнів. Враховуючи заборону виходити на Дніпро, в їхньому утриманні просто немає сенсу - адже кожен місяць стоянки у яхт-клубах коштує чималих грошей. Інформатор знайшов у Києві десятки оголошень з продажу плавзасобів - як елітних, вартістю у понад мільйон євро, так і маленьких вітрильних швертботів. Судячи з того, що більшість із них було виставлено у лютому-березні, власники не надто вірять у те, що цьогоріч скасують обмеження виходу на Дніпровське плесо.

Також ми писали про те, що у Києві виставлено на продаж унікальний об'єкт нерухомості - дебаркадер, або "вонбот", обладнаний під житло. Наразі він пришвартований у закритому яхт-клубі "Омар" на Видубичах, навпроти Національного ботсаду ім. Гришка. Будинок готовий для проживання і практично не має аналогів на київському ринку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube