Одразу декілька оголошень про продаж вертольотів днями з'явилися на профільному сайті: чому продають повітряний транспорт, а, головне, у якому він стані, неясно, проте ціна на гвинтокрили чимала
У Києві виставили на продаж декілька гелікоптерів. Йдеться про два Мі-8, чи не наймасовіші вертольоти в історії авіації, а також один Мі-2, менший за розмірами багатоцільовий гвинтокрил, такі вироблялися в Польщі за радянською ліцензією. Більші вертольоти коштують близько 1 млн доларів, а менший можна придбати за ціною італійського спорткара.
Оголошення про продаж гелікоптерів Інформатор знайшов на профільних майданчиках. Перший лот, Мі-8 1979 року випуску, пофарбований у зелений колір (фото в оголошенні не відповідає дійсності), має чималий наліт та потребує аж трьох членів екіпажу, адже є справжнім великим гвинтокрилом.
Такий вертоліт може здійматися на висоту до 4,7 км, і максимальну дальність польоту до 500 км на швидкості до 250 км/год. Його виставили за ціною у 1 млн доларів. Його "брат" Мі-8Т (удосконалений варіант, що має покращену силову установку) такого ж року випуску виставлений за ціною 950 тис. доларів.
Найдешевшим є гвинтокрил Мі-2 1983 року випуску, за нього просять лише чверть мільйона євро. Судячи зі світлини, транспорт пофарбовано у болотяний колір. У оголошенні вказано, що гелікоптер вчасно проходив обслуговування, він потребує лише одного пілота (на відміну від попередньої моделі), та може підійматись на висоту до 4 км. Дальність польоту складає лише 360 км, а крейсерська швидкість дещо менша, ніж в Мі-8 - лише 190 км/год.
Зазначимо, що будь-які цивільні перельоти в Україні були заборонені ще з початком повномасштабного вторгнення РФ. Відтак, на кожен рейс потрібні додаткові дозволи від військових адміністрацій, навіть якщо йдеться про перебазування з одного аеродрому на інший в межах області чи навіть населеного пункту. Саме так це "працює" і в цивільному судноплавстві. Відтак, чи справні машини, а також чи вони взагалі здатні здійнятися в повітря, незрозуміло.
Нагадаємо, ще у березні 2024-го Інформатор розповідав про те, що кияни почали позбуватись розкішних яхт та моторних човнів. Враховуючи заборону виходити на Дніпро, в їхньому утриманні просто немає сенсу - адже кожен місяць стоянки у яхт-клубах коштує чималих грошей. Інформатор знайшов у Києві десятки оголошень з продажу плавзасобів - як елітних, вартістю у понад мільйон євро, так і маленьких вітрильних швертботів. Судячи з того, що більшість із них було виставлено у лютому-березні, власники не надто вірять у те, що цьогоріч скасують обмеження виходу на Дніпровське плесо.
Також ми писали про те, що у Києві виставлено на продаж унікальний об'єкт нерухомості - дебаркадер, або "вонбот", обладнаний під житло. Наразі він пришвартований у закритому яхт-клубі "Омар" на Видубичах, навпроти Національного ботсаду ім. Гришка. Будинок готовий для проживання і практично не має аналогів на київському ринку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.