Є своя ванна та календар-ікона: машиніст київського метро показав, де ночує перед ранньою зміною

Машиніст-блогер Дмитро Рода зі столичної підземки показав умови, в яких відпочивають його колеги після пізних змін і перед ранньою побудкою: у приміщеннях ремонт 90-х років, втім, всюди чисто й охайно

Метро Київ машиністи кімнати відпочинку
Такі житлові блоки, або "кімнати для відпочинку локомотивних бригад" є у кожному з трьох депо Києва

У київському метро створені умови для відпочинку машиністів: є ліжка, їдальня та навіть своя ванна. Саме цим житловим блоком депо опікуються жінки-"будильниці", про яких раніше вже писав Інформатор: вони створюють затишок для відпочинку водіїв та, як випливає з назви професії, стежать, щоб ті не проспали ранній початок робочого дня. А розташовані такі відпочинкові блоки у кожному з трьох столичних електродепо.

Про кімнати для відпочинку розповів машиніст столичного метро Дмитро Рода, чий відеоблог про життя й повсякдення підземки саме набирає популярності. Він каже, що подібні відпочинкові приміщення (офіційна назва: "кімнати для відпочинку локомотивних бригад") є у кожному з київських електродепо - "Дарниці", "Харківському" та "Оболоні". У них ночують ті його колеги, хто має починати роботу рано вранці, а враховуючи специфіку професії, машиніст не може дозволити собі "проспати" чи затриматись у заторі.

"Запаркувавши" та відключивши свій потяг і прийшовши на ночівлю, кожен машиніст розписується у спеціальному журналі та отримує номер кімнати, призначеної для його відпочинку. У депо, до якого "приписаний" Рода, є 24 такі кімнати, розраховані на 2 людини кожна - втім, каже він, сплять "по одному".

Усі ремонти з вигляду виконані у 1990-тих роках, втім, приміщення виглядають охайно
Усі ремонти виконані у 1990-тих роках, втім, приміщення виглядають охайно

Самі кімнати простенькі й невеликі за площею. Про свіжі ремонти чи особливі умови годі й мріяти: приміщення виглядають так, ніби були "перенесені" у депо з 1990-х років. У кожній кімнаті стоять два ліжка (з "персональною" білизною, підкреслює машиніст), килимок на підлозі, стільчик з рушником, вікно - та більше нічого.

Окрім цього, у "житловому" блоці депо є вбиральня, ванна кімната, всередині якої, окрім рукомийників, встановлена навіть справжня ванна, та "кімната для приймання їжі". Може, назва звучить не надто апетитно, але у приміщенні мило й затишно. Окрім усіх необхідних меблів, є холодильник, кавомашина, кулер/бойлер для води та мікрохвильовка - розігріти сніданок, принесений з дому. Також їдальню устатковано календарем-іконою з позначеними православними святами.

Виглядає, як телезірка: як облаштувалася на роботі перша жінка-машиністка Катерина Єсипчук

Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що перша жінка-машиністка метро у Києві водить потяги по "синій" лінії та виглядає, як телезірка. Катерина Єсипчук почала водити поїзди метрополітену навесні 2025 року, і вже цілком освоїлася у професії: вправно керує потягами та хизується темно-синьою уніформою, що їй дуже личить.

А 6 листопада 2025 року ми розповідали, що київському метрополітену виповнюється рівно 65 років. У цей день 1960 року відкрили підземку у Києві - вона стала 14-м метро у Європі, і третім у СРСР (після московського й ленінградського). Інформатор зібрав 10 цікавих фактів про київське метро, щоб відзначити круглу дату.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити