Щоб закривати ще дві станції метро у Києві, треба наймати жінок-водіїв та запускати трамваї - експерти

Читать на русском

У Києві відчутний дефіцит водіїв "Київпастрансу", де мобілізували близько 400 чоловіків, стверджують в ГО "Пасажири Києва"

Читать на русском
Транспортні проблеми у Києві
Передовсім, кажуть експерти, треба відновити повноцінний рух трамваїв на Оболонь по вул. Кирилівській

У Києві відчутний дефіцит водіїв "Київпастрансу", де мобілізували близько 400 чоловіків, стверджують в ГО "Пасажири Києва"

В разі, якщо у Києві перекриють рух тунелем метро на перегоні ст.м. "Почайна" - ст.м. "Тараса Шевченка", місто стикнеться з дефіцитом наземного транспорту. Нестача рухомого складу на маршрутах відчувається вже зараз, містом курсує менше за 60% від довоєнного обсягу автобусів та тролейбусів. Тож вирішити ситуацію можна буде шляхом відновлення активного трамвайного сполучення.

Про це стверджують експерти ГО "Пасажири Києва", що дослідили ситуацію з рухомим складом на випадок перекриття ще однієї ділянки метрополітену столиці. Як повідомляв Інформатор, відповідні плани озвучив директор КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський. Він зазначає, що влітку 2024 року в метро планували організувати наземне сполучення між ст.м. "Почайна" і "Тараса Шевченка".

Доречі, КП "Київський метрополітен" вже оголосив тендер на проведення капремонту перегінних тунелів між станціями. Наразі йдеться про інженерне проєктування, вартість робіт оцінюється в 14,5 млн грн. За словами Брагінського, тунель ремонтуватимуть лише після того, як завершаться роботи на перегоні між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" (щоправда, наразі чітке розуміння обсягу робіт там відсутнє, додають "Пасажири Києва").

"В будь-якому випадку у зв'язку з ремонтом доведеться знову зменшувати випуск на маршрутах наземного транспорту у інших районах, який і так вже складає менше 60% довоєнного. Це пов'язано з дефіцитом водіїв (близько 400 чоловіків мобілізовано), тому КП "Київпастранс" потрібно активізувати роботу по підготовці та наборі нових кадрів, зокрема жінок, адже саме рухомого складу у міста вистачає", - стверджують в ГО "Пасажири Києва".

Другим варіантом вирішення транспортної проблеми, на думку фахівців, буде зчеплення одразу трьох вагонів Татра Т3 для запуску на оболонські трамвайні маршрути. Для цього треба буде відновити повноцінний трамвайний рух вулицею Кирилівською. Експерти додають, що роль магістрального транспорту до побудови метро на Оболонь, як і в багатьох інших районах столиці, відігравав саме трамвай.

Транспорт Києва має системні проблеми

Зазначимо, що колапс у київському метро спричинив серйозні наслідки для усієї транспортної інфраструктури міста. Це відчули не тільки мешканці Теремків, а й усі кияни. Це - і перевантаження ст.м. "Либідська", і південні передмістя столиці, що лишились відрізаними від міста - мова про Боярку, Вишневе, Чабани. А на інших напрямках, зокрема, на Троєщині складається дефіцит пасажирського транспорту.

Ще одна проблема - затори у столиці. 14 грудня центр Києва та головні мости було фактично зупинено через масштабні затори. Проблем додала ранкова повітряна тривога, через яку кияни були змушені діставатись на роботу пішки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.