Винятково людський фактор: у аварії з трамваєм Київпастранс визнав винним його водія

Транспортники зробили висновок про те, що той порушив правила експлуатації, і, не увімкнувши стоянкові гальма, покинув салон транспорту: тепер йому доведеться відповідати перед законом і власниками автівок, розтрощених внаслідок аварії

ДТП аварія трамвай винний Київпастранс
Трамвай пролетів заднім ходом приблизно 900 метрів крутою вулицею, розбиваючи випадкові автівки на своєму шляху, і врізався в інший вагон

У КП "Київпастранс" завершили службове розслідування причин інциденту з трамваєм на вул. Глибочицькій. Як і передбачав Інформатор, винним визнали водія, який, за висновками транспортників, порушив правила експлуатації та не ввімкнув стоянкові гальма. Разом з ним вирішили пошпетити і його безпосереднє керівництво, якому "оголосили догани".

Про висновки зі службового розслідування, проведеного КП "Київпастранс" після інциденту з трамваєм моделі "К-1", який з'їхав згори крутим спуском вулиці Глибочицької напередодні, 6 серпня 2024-го, повідомляє сайт КМДА. Там стверджують: розслідування дійшло висновку, що причиною ДТП є необережні дії водія, який під час зупинки на перемикачі припустився кількох грубих порушень правил експлуатації.

"Внаслідок необережних дій водія, який у порушення регламенту перебував поза транспортним засобом, знеструмлений трамвай опинився на схилі з вимкненими стоянковими гальмами. Це й спричинило неконтрольований рух вагона", - зазначили у "Київпастрансі".

Там також повідомили, що на час проведення необхідних службових і слідчих дій водія відсторонили від роботи. Також оголосили догани заступнику директора з експлуатації транспорту та начальнику відділу з безпеки руху трамвайного депо імені Т. Шевченка, до якого приписаний трамвай. І додали: за результатами технічного обстеження вагона транспортний засіб перебував у справному стані. А причиною аварії став винятково людський фактор.

Що буде далі, можна лише припустити. Ймовірно, водія, якого визнали винним, позбавлять прав керування транспортним засобом, він може втратити роботу. Згодом саме йому КП "Київпастранс" переадресує цивільні позови про сплату компенсації за постраждалий автотранспорт - адже в процесі руху трамвай пошкодив близько 10 автівок.

Жахлива аварія та ще жахливіші її наслідки: можуть почати "вбивати" всю систему електротранспорту

Нагадаємо, напередодні Інформатор розповідав про масштабну аварію, що сталася у середмісті Києва на вулиці Глибочицькій. Враховуючи обставини, все могло закінчитися трагедією, а не лише кількома постраждалими та величезними збитками, за які тепер відповідатиме КП “Київпастранс”. Адже некерований трамвай без водія та гальм злетів просто з пагорба, що простягається з Лук’янівки до Подолу.

Також ми поговорили про наслідки цієї аварії з Дмитром Беспаловим, експертом з питань транспортного моделювання. За його словами, найперший - у тому, що підживляться розмови про те, щоб "вбити" систему трамваїв у Києві, яку багато хто сприймає хибно. Люди просто замість сучасного транспорту, як у Лейпцизі чи Стамбулі, візуалізують старенькі "Татри", що ще їздять Подолом у Києві.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube