В Києві одеська компанія відремонтує шляхопровід біля станції метро, про який не згадували 60 років - скільки це буде коштувати

Читать на русском

Київрада оголосила про реконструкцію у цьому році, хоча проєкт з кошторисом, за який з бюджету мали заплатити понад 11 мільйонів гривень, досі не отримала. Дедлайн за цим завданням був до кінця 2022 року.

Читать на русском
тендер, реконструкція, Київрада, станція метро, Київавтодор
Тендера на роботи поки не оголошували

Київрада оголосила про реконструкцію у цьому році, хоча проєкт з кошторисом, за який з бюджету мали заплатити понад 11 мільйонів гривень, досі не отримала. Дедлайн за цим завданням був до кінця 2022 року.

У Києві має пройти реконструкція шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників із проспектом Броварським та лінією метро біля станції «Дарниця». Роботи мають розпочати у 2024 році. Скільки вони будуть буде коштувати поки не відомо, але за розробку кошторису реконструкції мали заплатити 11,4 млн грн. 

Шляхопровід ввели в експлуатацію ще у 1963 році та жодного разу капітально не ремонтували. Про це повідомила Київрада із посиланням на інформацію корпорації «Київавтодор». 

«Дорожнє покриття споруди та гідроізоляція мостового полотна зношені. Деформаційні шви з часом втратили герметичність, а бетон та армування на залізобетонних ділянках прогонових будов і опор – піддались корозії», - йдеться у повідомленні.

За інформацією «Київавтодор», шляхопровід не відповідає чинним нормам вантажопід’ємності, а його габарити не вписуються у сучасні нормативи.

«Підмостовий габарит шляхопроводу не відповідає нормам висоти, а бар’єрна огорожа – нормам безпеки дорожнього руху», - вважають комунальники.

Під час реконструкції заплановано влаштувати нове покриття, опори, огорожу та освітлення, посилити фундамент. Також мають відремонтувати підземні та надземні комунікації, оновити транспортну розв’язку та підходи до споруди, а на тротуарах облаштують велодоріжку.

«Фахівці подбають про безперешкодний доступ осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Реконструкція шляхопроводу збільшить пропускну спроможність транспортної розв’язки та створить безпечні й комфортні умови пересування для всіх учасників дорожнього руху», - йдеться у поясненнях щодо реконструкції.

Коли почнуть та скільки коштував проєкт

На сайті Київради є розпорядження мера Віталія Кличка щодо проведення реконструкції цього шляхопроводу у 2021-2024 роках. Цей документ узгодили у лютому 2021 року. За цей час мали зробити проєкт, підрахувати вартість робіт у кошторисі та виконати реконструкцію. Вже у березні 2021 року «Київавтодор» оголосив тендер на створення проєкту на кошторису на майже 13 млн грн. 

Тендер провели, а проєкту ще немає.
Тендер провели, а проєкту ще немає.

У травні 2021 року комунальна корпорація уклала з переможцем закупівлі – компанією «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» угоду на 11,4 млн грн. За умовами завдання, виконавець мав врахувати, що довжина шляхопроводу складає 64,86 м, ширина - 31,2 м з чотирма смугами для транспорту.

Для виконання завдання компанії надали результати обстеження шляхопроводу за 2017, 2019 та 2020 роки та очікували на отримання робочого проєкту з використанням тактильної плитки, цікавої нічної підсвітки та розмітки холодним пластиком.

За планом кошторис мали зробити до кінця 2022 року.
За планом кошторис мали зробити до кінця 2022 року.

Найдорожчою частиною роботи було створення робочої документації. Це мало коштувати 3 млн 974 тис. 342 грн, а найдешевшими мали бути інженерні вишукування – понад 96 тис. грн. Все це мало зайняти 18 місяців і робоча документація мала бути готовою наприкінці жовтня 2022 року.

Строк угоди подовжили, хоча підрядник має інші завдання.
Строк угоди подовжили, хоча підрядник має інші завдання.

Проте наприкінці листопада 2023 року угоду вирішили подовжити до кінця цього року. Ймовірно, що затримка виникла через форсмажорні обставини – повномасштабне вторгнення. Хоча у жовтні 2023 року проєктна компанія отримала від «Київавтодору» нове замовлення на 1,4 млн грн. За ці кошти мали відкорегувати кошторис щодо ремонту ще одного шляхопроводу в столиці. 

Час йде, а без проєкту й кошторису реконструкції біля станції «Дарниця» неможна починати шукати будівельного підрядника. Тому «Київавтодор» має чекати, поки йому нададуть готові документи.

Що відомо про фірму-виконавця проєкту

За інформацією аналітичної платформи YouControl, «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНУ ФІРМУ «ОДЕСПРОМСТРОЙ» зареєстрували понад 17 років тому. Всі посади в цій компанії займає мешканка Одеси Тетяна Назаренко.

«ОДЕСАПРОМСТРОЙ», за даними ЗМІ, потрапляла у ТОП-10 улюблених підрядників Служби автошляхів на Одещині. Дійсно, за всі роки фірма отримала за результатами тендерів 118,9 млн грн по виконаних угодах.

Інформатор писав, що гардероб та прибирання для міськради Києва коштує десятки мільйонів.

Готуйтеся до захопливої розмови про майбутнє Росії - особливо, її можливий розвал. Сьогодні ми поспілкуємося з Михайлом Орєшніковим, колишнім російським громадянином та чувашським сепаратистом, який під час пресконференції в Укрінформі висловив думку, що в Росії має зазвучати мова вибухівки. Дізнайтеся про те, що означає ця мова вибухів, як вона пов'язана з національним відродженням у Росії, та чому країна-терорист ніколи не зможе стати ліберальною державою.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.