У вересні в Києві збільшилась інтенсивність дорожнього трафіку: де побільшало транспорту

Другий місяць поспіль завантаженість столичних доріг зростає на ключових напрямках транспортної мережі

трафік затори
Внаслідок перевантаження доріг киянам доводиться щоденно проводити в заторах чималу кількість часу

За підсумками вересня 2024 року трафік у Києві збільшився порівняно з серпнем на 1,64%. І це не дивно, враховуючи, що кількість автомобілів у столиці наближається до критичної відмітки. Зростання завантаженості доріг фіксується другий місяць поспіль, але якщо в серпні трафік збільшився на 1 тисячу автомобілів на добу, то у вересні - на 6 тисяч.

Про це свідчить аналіз, проведений фахівцями Центру організації дорожнього руху, оприлюднений 4 жовтня. Інформація для нього була зібрана на основі даних 168 детекторів транспорту, якими облаштовані 66 світлофорних об`єктів міста. У порівнянні з минулим місяцем трафік у вересні збільшився на 1,64% або 6 тисяч автомобілів на добу. А якщо порівнювати з вереснем 2023 року, цьогорічний показник перевищує його на 2%.  

За інформацією ЦОДР, середньомісячна інтенсивність транспорту на десяти перехрестях Києва змінилась наступним чином:

Збільшення трафіку:

  • на перехресті вул. К. Малевича – вул. Лабораторна на 17,9% за добу;
  • на перехресті вул. Хрещатик – вул. Б. Хмельницького на 2,9% за добу;
  • на просп. В. Івасюка, 59 на 2,4% за добу;
  • на перехресті просп. Берестейський – просп. Повітряних сил на 1,9% за добу;
  • в напрямку з`їзду з Броварського проспекту на вул. Митрополита  А. Шептицького на 1,5 %.
  • в напрямку виїзду з вул. Митрополита  А. Шептицького на проспект Броварський на 1,4 % за добу.

Зменшення трафіку:

  • на перехресті вул. Білоруська – вул. Деревлянська на 4,8% за добу;
  • на перехресті  вул. Генерала Наумова – вул. Підлісна на 1,7 % за добу.

Трафік майже не змінився на вул. М. Драгоманова, 44 та на просп. Лобановського, 196.

Скільки автівок щодня виїжджає на вулиці Києва

Як розповідав Інформатор, кількість автомобілів у Києві наближається до критичної відмітки, і станом на кінець вересня 2024 року мова йде про 1,2 млн автівок.Така кількість машин - занадто навіть для столиці та становить проблему, яка потребує негайного вирішення. Потенційних шляхів, які запроваджені в інших столицях, є декілька. Якщо казати про мешканців області, які приїжджають на роботу до Києва, було б добре, аби вони мали змогу залишити автівки на в’їзді до столиці, а далі їхати громадським транспортом. 

Проблему могли б вирішити великі паркінги на кожному із в’їздів. Або ж можна було б спробувати впровадити досвід інших столиць зі створення екологічно чистих районів. Це території, куди заборонено в’їзд автомобілів старого зразка, що не мають належного сертифікату якості повітря. У Києві такі норми можна було б впроваджувати на адміністративному рівні.Проблему могли б вирішити великі паркінги на кожному із в’їздів.

Також ми писали, що Київ та область стали лідерами у продажах нових авто в Україні.  У червні 2024 року найбільшими регіональними ринками нових легкових автомобілів в Україні стали Київ, Київська, Дніпропетровська, Львівська та Одеська області, забезпечивши 63% від загального обсягу продажів. Лідерами регіональних ринків стала столиця та Київська область. У Києві було придбано 1881 авто (на 7% менше, ніж у червні 2023 року). У Київській області - 466 авто (на 8% менше, ніж рік тому). 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube