У Києві половину світлофорів оснастять резервним живленням: на скільки годин роботи його вистачить

Читать на русском

До кінця року у Києві 58 відсотків світлофорних об’єктів забезпечать резервним живленням

Читать на русском
Інфраструктура, світлофори
Світлофори забезпечують системами резервного живлення

До кінця року у Києві 58 відсотків світлофорних об’єктів забезпечать резервним живленням

13 червня Київська міська рада прийняла рішення щодо виділення додаткових коштів до бюджету. Зокрема на придбання додаткових шаф резервного живлення нового типу. Про це пише Вечірній Київ

Наразі на балансі КП «Центр організації дорожнього руху» (ЦОДР) перебуває 733 світлофорних об’єкти. Шафами резервного живлення оснащена понад третина з них — 267 об’єктів, що розташовані на складних перехрестях із високою інтенсивністю руху.

«Загалом встановлення шаф резервного живлення почалося у 2018 році. До початку повномасштабної війни в Києві встановили 225 шаф резервного живлення з ємністю до 3-х годин, що забезпечували роботу світлофорів на час аварій і ремонтних робіт електромережі», - нагадали у ЦОДР.

У 2023 році закупили і встановили 44 шафи резервного живлення із сучасними акумуляторними батареями LiFePO4, які при повному заряді забезпечують роботу світлофорних об’єктів до 24 годин. Такими шафами облаштовані критично важливі перехрестя і транспортні розв’язки в одному рівні з високими транспортно-пішохідними потоками.

Тепер Київрада вирішила виділити додаткові кошти, зокрема на придбання додаткових шаф резервного живлення нового типу.

У ЦОДРІ наголосили: в разі непрацюючого світлофору учасники дорожнього руху мають керуватися дорожніми знаками. Для безпечного проїзду транспорту і пішоходів працівники Центру в тісній співпраці з представниками патрульної поліції проводять моніторинг транспортної ситуації.

У Києві за 288,2 мільйона гривень відремонтують шляхопровід

Комунальна корпорація «Київавтодор» 10 червня 2004 року оголосила тендер на капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вулиць Лугової та Богатирської. З бюджету столиці на це планують витратити 288,2 млн грн, а роботи мають закінчити до кінця 2025 року. 

Шляхопровід ввели в експлуатацію у 1986 році. З того часу на споруді капітальних ремонтів чи реконструкцій не проводили.

«Наразі нижні шари дорожнього покриття мостового полотна, деформаційні шви та гідроізоляція перебувають у зношеному стані. А система водовідведення з проїжджої частини та тротуарів потребує оновлення», - повідомили у Київраді.

Проєкт реконструкції передбачає ремонт мостового полотна, прогонових будов і конструкцій опор. Під час робіт дорожники мають влаштувати нову перильну й бар’єрну огорожу, опори освітлення та дорожнє покриття на підходах. А на тротуарах – облаштувати велодоріжки.

«Капітальний ремонт має виконуватися з урахуванням принципів безбар’єрності – для безперешкодного доступу для людей з інвалідністю та маломобільних груп. Зокрема, на підходах до пішохідних переходів влаштують пандуси, понизять бортовий камінь і влаштують тактильну плитку», - йдеться у повідомленні.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.