У Києві пасажири громадського транспорту не можуть знайти найближче укриття - що не так QR-кодами на зупинках

Читать на русском

QR-коди з посиланнями на дані про сховки перестали працювати більше, ніж півроку тому - у КП "Київпастранс" не можуть сказати, коли лінки запрацюють

Читать на русском
Громадський транспорт та укриття у Києві
Пасажири у Києві не можуть скористатися інформацією про укриття поряд з зупинками

QR-коди з посиланнями на дані про сховки перестали працювати більше, ніж півроку тому - у КП "Київпастранс" не можуть сказати, коли лінки запрацюють

У Києві не працюють QR-коди з посиланнями на найближчі укриття у застосунку "Київ Цифровий", розміщені на зупинках громадського транспорту. Відтак, на усіх зупинках Києва відсутнє інформування пасажирів про найближчі сховки на випадок повітряної тривоги. При цьому у столиці досі зупиняють на час небезпеки весь громадський транспорт.

Як інформує ГО "Пасажири Києва", QR-код перестав працювати ще 16 серпня 2023 року. Відтак, пасажири, що виходять з транспорту, щоб відшукати укриття, просто не мають можливості ознайомитися з переліком та вибрати найближче - доводться шукати власноруч, обираючи з переліку.

"Фактично на всіх зупинках громадського транспорту Києва інформування про найближчі укриття відсутнє. Більш того, хтось може втратити час на евакуацію через сканування коду і ніякої інформації не отримати. Зате комунальний транспорт гарно зупиняється під час тривог вже 1,5 роки", - зазначили "Пасажири Києва".

Активісти також діляться відповіддю від профільного КП "Київпастранс", що є утримувачем усіх міських зупинок. Так, комунальники зазначили, що КП "Київпастранс" не є розробником QR-коду, оскільки "в підприємстві немає таких фахівців". А код розробляло КП "Інформатика", розміщенням же інформаційних стендів на зупинках займалися КП ШЕУ районів та сам "Київпастранс".

"QR-код для деяких КП це Rocket science (ідіома, з англійської перекладається, як "надскладне завдання" - Авт.) - або, підказують підписники, як ще називають такі речі у Києві - "складна софтвер-інженерна конструкція", - кпинять з комунальників у ГО "Пасажири Києва".

Втрати від зупинки транспорту та закупівля скляних павільйонів

Нагадаємо, у січні 2024 року Інформатор публікував дослідження про те, скільки втратив громадський транспорт столиці від постійних зупинок на час повітряних тривог. Так, у Києві з 24 лютого 2022 року по 9 січня 2024 року пролунали 950 тривог. Про це свідчать відкриті дані застосунку "Київ цифровий". "Київпастранс" перевіз у 2022 році на 40,9% менше, ніж за 2021 рік. Дохід відповідно скоротився до 1,37 мільярда гривень.

Після публікації Інформатора про закупівлю 30 зупинок за понад 8 мільйонів гривень, яку підхопили інші ЗМІ, на підприємстві відреагували. У "Київпастрансі" пояснили, що лише зарезервували виготовлення зупинок на випадок, якщо відкриються нові маршрути чи пошкодяться ті комплекси, які вже встановлені. Однак поки що, за даними в системі Prozorro, договір не укладено.

Дивіться також відео Інформатора. Головний театр бойових дій 2024 року перенесеться на Чорне море: чи вдасться Україні відстояти здатність експортувати сільгосппродукцію без "зернової угоди", з якої рф вийшла ще у липні 2023-го - розмірковує головний редактор Інформатора Андрій Хрустальов.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.