У Києві нарешті почали ремонтувати Дарницький міст - коли завершать і що з заторами

Читать на русском

Наразі йдеться про ямковий ремонт покриття мосту, втім, невдовзі доведеться знімати гідроізоляцію споруди аж до металу, щоб виправити конструкційні недоліки

Читать на русском
Ямковий ремонт покриття Дарницького мосту у Києві
На Дарницькому мосту проводять ямковий ремонт, обіцяють завершити протягом доби. Фото: Дарницька РДА

Наразі йдеться про ямковий ремонт покриття мосту, втім, невдовзі доведеться знімати гідроізоляцію споруди аж до металу, щоб виправити конструкційні недоліки

У четвер, 15 лютого, у Києві почали ремонтувати покриття на Дарницькому мосту. Через відновлювальні роботи на мосту утворився затор у бік лівого берега. Ремонт розпочали проводити після скарг киян, і, в тому числі, публікацій на сайті Інформатора.

Про початок відновлювальних робіт повідомляють у Дарницькій РДА. Наразі на окремих ділянках "латають" великі ями. Роботи ведуться у невідкладному порядку, їх планують закінчити протягом дня. Водіїв попереджають про ускладнення руху транспорту на смузі у бік лівого берега.

Зазначимо, що балансоутримувачем споруди та виконувачем робіт є "Укрзалізниця". Міст досі є недобудовою - попри з'їзд, що зробили з нього влітку 2023 року, ще не було зведено "хорду" з напрямку "Осокорки" на "вул. Харківське шосе". Лише після її добудови об'єкт буде вважатися таким, що завершений, і його буде остаточно передано на баланс міської влади Києва.

"На мосту такі окопи, що й танк не переїде" - як кияни скаржилися на покриття

Нагадаємо, днями Інформатор розповідав, що саме треба зробити, щоб запобігти подальшому утворенню ям на Дарницькому мосту. Він потребує заміни гідроізоляції, оскільки проблеми з експлуатацією виникли саме через нестачу досвіду у будівельників, які проводили роботи з накриття металевих конструкцій мосту 15-20 років тому. Відтак, фахівці кажуть, що знімати все покриття треба аж до металу.

Також ми відвідали Дарницький міст самостійно, щоб пересвідчитись у справедливості нарікань на якість його покриття зі сторони автомобілістів. Ми побачили на власні очі ями глибиною у більше, ніж десяток сантиметрів, причому вже на тих місцях, які досі вважалися відносно безпечними. Подекуди стан споруди настільки поганий, що водії знижують швидкість до 15-20 км/год.

У своєму інтерв'ю для видання "Економічна правда", Сергій Марченко, очільник Мінфіну, зазначив, що Сполученим Штатам зручніше та легше надавати Україні безпосередньо зброю, а не фінансову допомогу. Чому так? Можливо, тому що немає достатнього контролю над тим, як розпоряджаються цими коштами та куди вони йдуть. А чи відбувається контроль або аудит коштів, що безпосередньо витрачаються? Якщо так, то як це відбувається? Усі відповіді на ці запитання ви дізнаєтесь у нашому відео. Слідкуйте за оновленнями!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.