На дорозі вже такі окопи, що й танк не переїде: кияни скаржаться на стан Дарницького мосту - фото

Читать на русском

Стан асфальтного покриття споруди жахливий - у ньому десятки дірок, проте в "Укрзалізниці" кажуть: ремонт не на часі, бо йде війна

Читать на русском
Ремонт мостів у Києві
Стан дорожнього покриття мосту жахливий - кияни кажуть, що настільки погано не було ще жодного разу

Стан асфальтного покриття споруди жахливий - у ньому десятки дірок, проте в "Укрзалізниці" кажуть: ремонт не на часі, бо йде війна

Стан Дарницького мосту викликає нарікання з боку автомобілістів. Тут виникають ями глибиною у більше, ніж десяток сантиметрів, причому вже на тих місцях, які досі вважалися відносно безпечними. Подекуди стан споруди настільки поганий, що водії знижують швидкість до 15-20 км/год.

Інформатор нарахував більше за 20 ям та заглиблень, які візуально є небезпечними для транспорту з точки зору потенційно аварійних ситуацій. Причому вони виникли в усіх трьох смугах руху (минулої зими, до прикладу, аварійно небезпечною була лише друга смуга, у якій з'явилося 5-7 глибоких ям). До речі, заглибини чомусь є і на тому місці, де 2018 року на мосту знімали кліп британського діджея Марка Ронсона за участі Майлі Сайрус "Nothing Breaks Like a Heart".

Те саме місце, де знімали відомий кліп британського виконавця
Те саме місце, де знімали відомий кліп британського виконавця
Ями загрожують безпеці руху - глибина більше за 10 см
Ями загрожують безпеці руху - глибина більше за 10 см
Балансоутримувач каже: у зв'язку з воєнним станом на ремонт немає коштів
Балансоутримувач каже: у зв'язку з воєнним станом на ремонт немає коштів

Наразі міст є недобудовою (відсутній один із заїздів на нього з лівого берега), і він знаходиться на балансі регіональної філії "Південно-Західної залізниці". Саме вона і має стежити за його станом. На неї й сипляться скарги водіїв.

"Латають періодично - раз на 2-3 року, коли на дорозі вже такі окопи, що й танк не переїде", - пише користувач Денис Герейханов у одному з міських пабліків. "Я в правій смузі влетіла (у яму), аж поріг (автівки) зачепило", - пише Туся Дубова.

Цікаво, що водії не лише скаржаться на споруду у соцмережах, а й звертаються до балансоутримувача з відозвами. Днями було опубліковано відповідь на одну з таких скарг. Так, у листі за підписом головного інженера філії, Вадима Савченка, та начальника виробничого підрозділу дирекції з будівництва, В'ячеслава Западні, мовиться про відсутність коштів навіть на облаштування дорожнього покриття на мосту.

"У зв'язку з введенням в Україні воєнного стану з 24 лютого 2022 року існують форс-мажорні обставини... фінансування будівництва об'єкту та виконання робіт тимчасово призупинено. Усунення недоліків, зауважених у зверненні, відтерміновується до завершення форс-мажорних обставин", - відповіли скаржникові.

Зазначимо, що стан дорожнього покриття - не єдина скарга водіїв, що проїздять цим мостом. У грудні в соцмережах викладали відео з блимаючим неробочим освітленням усього мосту. "Батарейки сідають", - коротко підписала відео його авторка, Адель Жук.

Як ремонтуватимуть міст метро

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що міст метро потребує ремонту через дефекти у пролітних конструкціях. Втім, ситуація не є критичною. Але проведення робіт ускладнює той факт, що міст є пам'яткою архітектури, і при відновленні треба буде зберегти його автентичний вид.

Тендер на перевірку мосту метро на міцність вже було оголошено у середині грудня 2023-го. Його переможцю треба буде провести випробування несучих конструкцій естакади метропроїзду мосту-метро через Дніпро. Вказана і конкретна ділянка: перевірити треба металеву плиту під метропроїздом "в межах опор 11-14".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.