У Києві на Подолі обмежуть рух транспорту 12 лютого: що відомо

Комунальники мають провести поточний ремонт дорожнього покриття

Комунальники, ремонт
Комунальники будуть ремонтувати дорогу

Комунальна корпорація "Київавтодор" попередила, що у понеділок, 12 лютого, у Києві частково обмежать рух транспорту на Подолі. Зазначається, що зміни будуть стосуватись вулиці Нижньоюрківській. Причиною стало те, що комунальникам треба провести поточний ремонт дорожнього покриття.

Відповідну інформацію розмісти Telegram-канал "Киев Сейчас" з посиланням на КК "Київавтодор". Зазначається, що обмеження будуть діяти з 08:00 по 17:00.

Окрім того, також у підприємстві повідомляли, що 12 лютого теж буде обмежений рух транспорту на Севастопольській площі. У цьому випадку комунальники ремонтуватимуть дорожнє покриття в тунелі в напрямку від проспекту Валерія Лобановського до Чоколівського бульвару.

Обмеження руху пов’язане з ремонтом дорожнього покриття в тунелі в напрямку від проспекту Валерія Лобановського до Чоколівського бульвару. Транспорт буде рухатись однією смугою руху.

Зміни до руху транспорту

Раніше Інформатор повідомляв, що з 10 лютого по 10 березня 2024 року у Києві буде перекрито рух транспорту ділянкою розв’язки на перетині вул. Дегтярівської та Олександра Довженка. Такі зміни пов'язані з реконструкцєю цієї розв'язки.

Зазначається, що рух транспорту перекриють на зї'зді із вул. Олени Теліги на вул. Дегтярівську (в напрямку ст. м. "Берестейська"). Також буде обмежений рух із вул. Дегтярівської на вул. Олександра Довженка (в напрямку до ст. м. "Шулявська"). Комунальники планують завершити роботи до кінця травня 2024 року.

Коли запустять рух новою розв'язкою на Оболоні в Києві

Також ми писали, що рух розв'язкою на перетині вулиць Богатирської та Полярної запустять у травні. У "Київавтодорі" повідомляли, що проїзд новою естакадою буде готовий до Дня Києва. А остаточно проєкт буде завершений у вересні цього року. Наприкінці січня будівельники почали проходити етап  заливки монолітної плити естакади. Будівельники вже влаштували 125-метрову монолітну плиту шляхопроводу й використали на це майже 900 кубометрів бетону. 

Нагадаємо: у київському метро значно більше проблемних ділянок, ніж було озвучено владою: через що погіршується стан підземної інфраструктури і що робити далі, роз'яснює транспортний експерт Дмитро Беспалов.
 

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ