Стало відомо, коли запустять рух новою розв'язкою на Оболоні в Києві

Читать на русском

Щойно почнеться рух транспорту новим шляхопроводом, будівельники перекриють нині існуючі заїзди і почнуть будівництво розворотних півкілець

Читать на русском
Будівництво мосту на Оболоні у Києві
Підрядна компанія вже заливає монолітну плиту естакади. Фото Автомагістраль-Південь

Щойно почнеться рух транспорту новим шляхопроводом, будівельники перекриють нині існуючі заїзди і почнуть будівництво розворотних півкілець

Рух розв'язкою на перетині вулиць Богатирської та Полярної запустять у травні. За планами "Київавтодору", проїзд новою естакадою буде готовий до Дня Києва. А остаточно проєкт буде завершений аж у вересні цього року.

Про строки здачі нової розв'язки повідомив гендиректор КП "Київавтодор" Олександр Федоренко в інтерв'ю "Вечірньому Києву". За його словами, розв'язку відкриють для транспорту орієнтовно до Дня Києва, а остаточно споруду завершать напочатку осені. Сьогодні на проєкті триває заливка монолітної плити естакади: будівельники вже влаштували 125-метрову монолітну плиту шляхопроводу й використали на це майже 900 кубометрів бетону, кажуть у підрядній організації "Автомагістраль Південь".

"Останні два дні у Києві погода дозволяє проводити роботи, але спеціальний „зимовий“ бетон HOT дає можливість працювати навіть у морози. Суміш набирає міцність при температурі до -7 градусів без додаткового обігріву. Наразі за допомогою датчиків наші фахівці моніторять, як змінюються характеристики бетону", — розповіли у "Автомагістралі Південь".

За словами будівельників, найближчим часом вони планують укладати гідроізоляцію під монолітними тротуарами, облаштовуватимуть самі хідники, зводитимуть підпірні стіни, перекладатимуть комунікації та завершать дощову каналізацію. Після запуску руху автівками та пішим хідником займуться іншими елементами.

"Перейдемо до другого етапу — розворотних півкілець. Побудувати їх одночасно з основним проїздом неможливо, адже це заблокує рух транспорту", — підтвердили строки у компанії-підрядника.

Нагадаємо, що передбачено влаштувати розв’язку — неповний лист конюшини, тротуари для пішоходів з врахуванням інклюзивних потреб, велодоріжки, підземний перехід та благоустрій території. 125-метровий шляхопровід матиме 6 смуг руху. Він є частиною транспортної розв’язки довжиною 600 метрів.

Як будували розв'язку на Оболоні

Нагадаємо, реконструкцію розв'язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної почали наприкінці червня минулого року. Ще 26 числа там змінили схему проїзду перехрестя, нанесли тимчасову розмітку та почали підготовчі роботи. За планом, проєктна пропускна спроможність нової розв’язки становитиме 11 200 авто на годину.

А вже напочатку грудня минулого року через будівництво у Оболонському районі Києва, сталися зміни в кількох маршрутах громадського транспорту. Мова про автобуси №41-Д, №99. А один з тролейбусних маршрутів, №32, було закрито до кінця робіт.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.