У киянина з картки Ощадбанку вкрали 20 812 гривень - чи примусив Печерський суд фінустанову повернути кошти

Кошти з картки клієнта Ощадбанку викрали трьома переказами

Ощадбанк
Чоловік помітив зникнення з картки Ощадбанку 20 812 гривень

У чоловіка з картки Ощадбанку зникло 20 812 гривень. У фінустанові йому порадили звернутися до поліції, бо їм невідомо, яким чином шахраї отримали доступ до коштів. Однак клієнт вважає, що їх має повернути банк. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованого 8 травня 2024 року.

11 січня 2024 року чоловік зайшов у застосунок «Ощад 24» та побачив, що з його картки зникли гроші на загальну суму 20 812 гривень. Він звернувся на гарячу лінію Ощадбанку для з'ясування причин. Менеджер повідомила, що банку невідомо, яким чином шахраї отримали доступ до коштів, порадила піти до поліції та заблокувала картку й обліковий запис взагалі.

У виписці по рахунку зазначено, що 5 січня 2024 року на картку чоловіка надійшли кошти у розмірі 20 930 гривень, а вже 9 січня трьома переказами (на суму 5 942 гривень, 7 450 гривень та 7 200 гривень) кошти було викрадено невідомими. При цьому ніяких повідомлень не надходило. 

"Операції відбулися після успішної верифікації (прив'язки) платіжної картки, яка проведена коректно за допомогою введення позивачем даних платіжної картки, зокрема CVC та з використанням обраного під час первинної реєстрації 21 грудня 2023 року у системі «Ощад 24/7» коду доступу-паролю, без введення яких операцію щодо перерахунку коштів неможливо завершити", - заявили в Ощадбанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд вирішив залишити позов чоловіка без задоволення. Виявилось, що він сам ініціював операції щодо списання коштів з рахунку в розмірі 20 812 гривень.

"9 січня 2024 року чоловік ініціював, а банком провів операції щодо списання коштів з рахунку в сумі 20 812 гривень, враховуючи комісію, яке відбулося відповідно до умов договору, на підставі введених особисто ним даних платіжних карток та з використанням коду, який надходив після введення даних платіжної картки на його фінансовий номер телефону під час реєстрації в системі дистанційного банківського обслуговування. Суд приходить до висновку, що обставини, на які посилався громадянин як на підставу позовних вимог, належними доказами не підтверджено, тому позов не підлягає задоволенню", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ