Інженер зазвичай приходить зі спеціальним обладнанням для перевірки лічильника тепла
В Києві близько 90% будинків обладнані лічильниками тепла. Раз на місяць теплопункти відвідує інженер. Одне з його завдань – зняти показання та пересвідчитись, що з лічильником усе гаразд, він цілий та опломбований. Про це 19 квітня повідомили у Київтеплоенерго.
Інженер зазвичай приходить зі спеціальним обладнанням для зчитування даних. Приєднує його до лічильника, показання та параметри автоматично завантажуються в облікову програму. Також він оцінює працездатність приладу. Якщо ж раптом лічильник вийшов з ладу, то його демонтують і направлять на ремонт.
На дільниці одного з також інженерів приблизно 300 лічильників. З них близько половини обладнані модемами для дистанційної передачі показань. Такі лічильники автоматично передають інформацію. Вони не потребують щомісячних візитів інженера. Достатньо перевіряти їх стан наживо двічі на рік – на початку та в кінці опалювального сезону.
"Завдання інженера – контролювати правильну роботу лічильника. Це важливо як для підприємства, так і для мешканців будинків. Саме лічильник фіксує фактичний обсяг спожитого тепла і забезпечує коректні нарахування для клієнтів", - підсумовує інженер Михайло Шишов.
З 5-го числа і до останнього дня місяця кияни можуть передавати показання квартирних лічильників, подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на комерційний облік. Про це 8 квітня розповіли у комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Споживачам, які не користуються послугами (наприклад, встановили бойлер або тимчасово не проживають у квартирі), необхідно також щомісяця передавати показання квартирних лічильників, навіть якщо вони незмінні. Фахівці просять не відкладати передачу на останній день місяця, щоб уникнути перевантаження телефонних ліній. Передати показання квартирних лічильників ЦКС пропонує найбільш зручним для споживача способом:
Скриньки для передачі показань за адресами районних сервісних центрів:
У разі виникнення додаткових питань чи необхідності більш детальної консультації, споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного із сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.