Трубопровод та конденсат: з'явилася вже друга версія аварії на Повітрофлотському шляхопроводі

Читать на русском

Падіння конструкцій мосту могло трапитись через встановлені на ньому трубопровід та не передбачену конструкцією трубу водовідводу, яка створювала конденсат всередині прогонної балки

Читать на русском
Повітрофлотський міст аварія конструкції версії
Віктор Глеба бачить на світлинах з мосту ознаки впливу на конструкції вологи зсередини, що могло бути конденсатом від "зайвої" труби

Падіння конструкцій мосту могло трапитись через встановлені на ньому трубопровід та не передбачену конструкцією трубу водовідводу, яка створювала конденсат всередині прогонної балки

Аварія на Повітрофлотському шляхопроводі могла трапитись через встановлені на ньому трубопровід та не передбачену конструкцією трубу водовідводу, яка створювала конденсат всередині прогонної балки мосту. Це вже друга версія, що пояснює падіння частини конструкцій 19 червня. А її автор так само, як і Інформатор, звернув увагу на повідомлення про падіння уламків мосту напочатку 2018-го.

Ще одну версію причин аварії на шляхопроводі озвучив Віктор Глеба, доцент кафедри дизайну середовища Київської держакадемії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. М. Бойчука. Він є членом-кореспондентом Української академії архітектури і членом Національної спілки архітекторів України. На фахову думку Глеби, на шляхопроводі було явно порушено вимоги до експлуатації.

"Всупереч ДБН, після ремонту відстань між трубопроводом і зруйнованою балкою була не нормативною і в тілі прогонної конструкції з'явилась труба каналізації чи водогону", - зазначив Глеба у дописі на Facebook.

У ГО "Містобудівна платформа "Ренесанс" це трактують наступним чином: трубопровід було закріплено на балку шляхопроводу, що забезпечувало жорсткість. Тому гідравлічна вібрація "вбила" арматуру за ті 4 роки, що пройшли після чергового ремонту. А труба, про яку пише Глеба, була прокладена в тілі прогонної балки - і вона давала конденсат, що доклався до руйнування.

Що сталося на Повітрофлотському шляхопроводі: подробиці та версії

Нагадаємо, Інформатор вже писав про те, що серйозне руйнування мосту почалося ще 2018 року. І першою версією, що озвучив фахівець з інфраструктури Павло Авдокушин, було руйнування монолітної коробчастої консолі через просякнення водою та хімією впродовж 60 років. Ця субстанція просто залишалася всередині конструкцій через суцільний моноліт - та не була помітна під час обстежень.

Раніше ми розповідали в деталях про те, що у Києві увечері 19 червня на мосту по вулиці Жилянській стався обвал пішохідного тротуару, що спричинило значні незручності для водіїв та пішоходів. За словами очевидців, залізобетонна балка впала і перегородила рух в обидві сторони під шляхопроводом. Це створило серйозні перешкоди на дорозі і заблокувало проїзд громадського транспорту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.