Під дописом Департаменту територіального контролю КМДА про евакуацію автівок з вул. професора Підвисоцького на Печерську зчинився справжній ґвалт: велоактивісти та водії пересварилися не на жарт
Наприкінці тижня у Печерському районі Києва провели чергову "велику евакуацію" автівок, що були запарковані з порушенням правил. Вивозили з вулиці професора Підвисоцького - саме звідти нещодавно прибрали Lamborghini Urus, покинутий водієм одразу на велодоріжці і на зеленій зоні. Цього разу, щоправда, йшлося про приватні автівки, полишені на смузі руху для велосипедистів.
Про звільнення велосмуги від порушників повідомили у суботу, 13 грудня 2025 року, у Департаменті територіального контролю КМДА. Там розповіли, що інспектори знову навідалися на вул. Підвисоцького у Печерському районі столиці. І одразу побачили велосмугу, вщент запарковану автовласниками.
"Ми системно звільняємо інфраструктуру, призначену для велоруху, адже кожен такий неправильно припаркований автомобіль — це створення небезпеки для велосипедистів через вимушений виїзд на проїжджу частину", - розповіли у Департаменті, показавши водночас фото "до" та "після" масової евакуації автівок.
Смугу розчистили ефективно - судячи зі світлин, на евакуаторах вивезли водночас під десяток автівок. Додамо, що під дописом Департаменту кияни влаштували справжню зливу з коментарів: одні дописувачі обстоювали тезу про те, що велодоріжки у місті непотрібні взагалі (поганий клімат для пересування велосипедом цілий рік, мала кількість велосипедистів попри наявність інфраструктури тощо). Інші - заповзялися доказувати, що велосипедів немає якраз через недостатню інфраструктуру.
"Велосмуги на автодорогах в Києві не потрібні взагалі. Як і в усіх інших великих містах. А ось нормальні парковки - потрібні. Проте дороги звужують за рахунок велосмуг, а парковок не роблять", - зауважив у коментарі експерт-економіст Юрій Гаврилечко. - "З таким рельєфом, розмірами та погодними умовами як у Києві велосмуги дуже "актуальні"… кількість велосипедістів це доводить", - додав Андрій Турій.
Своєю чергою, опоненти згадали, що у Києві клімат "кращий, ніж у Барселоні" (користувач Лео Овчаренко), втім, немає умов для пересування велосипедом. А дехто почав скаржитись і на те, що автівки паркуються під житловими будинками й у місцях, що для цього не пристосовані, але де паркування, ніби, й не заборонено.
"Давайте вже тротуари почистимо, бо нахабство зашкалює. Тротуари для пішоходів, а не для парковки. Я вже мовчу про лунки дерев, що теж є порушенням, шкодить деревам. Гоголівська, Винниченка, Кониського - тротуарів немає", - написала Настя Глущенко. - "А можна двори почистити від машин? В мене (біля будинку) є парковка, але вона заповнена на 30%, а двори забиті тачками", - додав Олександр Пивоваров.
Нагадаємо, на початку грудня 2025 року Інформатор писав, що вперше у Києві "жертвою" евакуатора став мотоцикл. Його прибрали з дороги біля зупинки громадського транспорту неподалік від Центрального залізничного вокзалу. Цей випадок підтверджує: правила дорожньої відповідальності стосуються всіх без винятків.
А ще, ми розповідали, що одна з найбільш запаркованих локацій у середмісті Києва, Михайлівська та Софіївська площі, нарешті привернула увагу паркувальних інспекторів. Інформатор ще у червні 2024 року зробив репортаж з-під будівлі на Михайлівській площі: виявилося, що там чи не найбільше "паркунів"-порушників у столиці. Нині ж евакуатори вивезли з локації п'ять автівок, покинутих власниками просто посеред проїжджої частини.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.