Заклад з креативним меню та душевною атмосферою виставили на продаж попри нещодавні плани на розвиток та майбутнє
На житловому масиві Позняки в Києві продається один із найвідоміших бургерних закладів лівого берега -“Свої люди”. Про закриття на тлі масово зникаючих столичних гастролокацій поки не йдеться - власник продає працюючий заклад і пропонує його тим, хто “хоче увійти у ресторанний бізнес без стартових ризиків”. У власності покупця може опинитись бренд із лояльною аудиторією, високим рейтингом та підтримкою шефа.
Як йдеться в оголошенні, що з’явилося 14 жовтня на одній з профільних платформ з продажу нерухомості, на продаж виставлено діючий бізнес - бургерну “Свої люди”, що з 2022 року працює на Позняках. Заклад розташований у повністю обладнаному підвальному приміщенні площею 36,5 кв м. У списку переваг - стабільний потік гостей, рейтинг 4,8 у Google на основі 136 відгуків та понад 1300 підписників в Instagram.
Продавець зазначає, що майбутній власник отримає повну підтримку від засновника. Зокрема, технологічні карти, рецепти, контакти постачальників, допомогу з персоналом і запуском процесів. Як наголошено в оголошенні, заклад прибутковий і має потенціал для масштабування через запуск доставки, відкриття другої точки або розвиток франшизи.

“Свої люди” відкрились у липні 2022 року, анонсуючи себе як маленький гастропаб із великою метою - створити простір, де “люди вільні бути справжніми”. Засновник, шеф-повар Вадим Ярема, мав за плечима понад 17 років роботи в київських ресторанах і хотів реалізувати власне бачення кухні та сервісу.
З самого початку заклад привернув увагу киян - як атмосферою, так і приємними цінами. Ярема щомісяця створював новий бургер, додаючи до меню несподівані поєднання інгредієнтів. Так, у жовтні гості куштували бургер із манго, у вересні - з динею або з інжиром, влітку - з персиком. Крім того, в меню постійно присутні варіанти з камамбером, креветками, халумі, кімчі, ананасом і авокадо.
Цінували “Своїх” за гастрономічну відвертість і креатив. Наприклад, бургер Surf & Turf поєднує яловичу котлету з креветкою, а Formaggio містить одразу чотири сири - чедер, камамбер, горгонзолу та халумі. Залишаються в меню й класичні позиції на кшталт чізбургерів з беконом і яйцем.
Причини продажу наразі не повідомляються. На сторінках бургерної в Instagram поки не з’явилось жодних пояснень. Ще в липні заклад відзначав своє триріччя й публікував вдячні пости на честь гостей і планів на подальший розвиток. Тоді команда обіцяла ще більше смаку, експериментів і нових “своїх людей”.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у середмісті Києва, на вул. Липській виставлено в оренду приміщення, яке раніше займав монобар-ресторан Rezept. Він працював тут з жовтня 2020-го, а за головну "фішку" мав власний алкоголь та авторські коктейлі. Щоправда, повноцінним рестораном закладу не дозволяв стати надмалий метраж - площа головного приміщення складала лише 35 кв.м.
А ще, ми розповідали, чому закрився ресторан зірки-футболіста Зінченка INCH на вул. Жилянській. Він проіснував лише рік - а фахівці кажуть, що головними причинами фіаско стали хибна локація й неправильна концепція, що її обрав футболіст.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.