Саботаж чи імітація бурхливої діяльності: депутати Київради не підуть у тунелі метро на виїзне засідання

Частина контрольної комісії з роботи метро була б не проти вивчити станції "Героїв Дніпра" та "Тараса Шевченка", куди їх кликали на нічне засідання, та інші депутати вважають, що нічого гідного уваги там не побачать

Виїзне засідання депутатів Київради у метро
Минулого разу депутати провели виїзне засідання у "проблемному" тунелі наприкінці січня. Фото: Олексій Самсонов, Вечірній Київ

Контрольна комісія Київради, призначена для з'ясування причин аварії на "синій" лінії метро, не може зібратися для проведення виїзного засідання, яке було запропоновано її учасником, Андрієм Вітренком. Про це Інформатору 21 лютого повідомили її учасники. Так, на запрошення не відповіли більшість з членів комісії. Серед аргументів - необхідність вивчати документацію, отриману від КП "Київський метрополітен" та інших органів влади.

Провести засідання запропонував Андрій Вітренко, депутат Київради, що входить до фракції "Слуга народу". Так, 16 лютого з'явилася заява, що під загрозою закриття можуть бути інші станції "синьої" лінії, зокрема, "Героїв Дніпра", над якою було збудовано ТРЦ "Оазис". І депутат запросив інших депутатів провести виїзне засідання на ст.м. "Тараса Шевченка" і "Героїв Дніпра".

Як повідомив Інформатору один з депутатів Київради, засідання було призначено на п'ятницю, 23 лютого, і воно повинно було б пройти у нічний час, щоб комісія не втручалася у роботу метрополітену. Крім того, саме у нічний час працює спеціальна комісія КП "Київський метрополітен", яка перевіряє стан тунелів, фіксуючи показники у спеціальний журнал.

Втім, більшість із членів комісії висловили незгоду з проведенням виїзного засідання, чи просто проігнорували запрошення Вітренка. Так, очільник комісії Олександр Тимченко (фракція "ЄС") написав у Facebook, що подібне засідання буде "імітацією діяльності", а насправді треба зосередитись на вивченні документів, що були надані комісії для вивчення.

"Дехто із колег говорить про те, що не треба сидіти в кабінеті та вивчати документацію, а треба їздити і оглядати станції та тунелі метро. Я - за всі можливі методи вивчення проблеми, але якщо є пропозиції, то потрібна конкретика: де саме робимо обстеження та що плануємо там побачити? Нажаль, цієї конкретики від колег немає", - вважає Тимченко.

Своєю чергою, Вітренко, ініціатор засідання, заявляє про саботаж роботи комісії з боку міської влади. Так, на його думку, склад комісії представлений "провладними" у Києві фракціями ("ЄС" та УДАР), які не проводять публічного інформування про результати роботи контрольного органу.

"Мої колеги перетворилися на кабінетних депутатів - від вивчення ситуації їх захищає кількість документів. А йти до людей, спускатися на станції та у тунелі вони не хочуть - я декілька разів намагався їх запросити, ініціював виїзне засідання, але бачимо, що колеги кволо реагують на мої звернення", - зазначив Вітренко у ефірі одного з телеканалів.

Дійсно, у Комісії представлені фракції УДАРу (Дмитро Білоцерковець, Михайло Іщенко), "ЄС" (Олександр Тимченко, Вікторія Пташник); але окрім них є також "Батьківщина" (Ігор Галайчук), "Єдність" (Вадим Іванченко), "Голос" (Тарас Козак). Таким чином, "ЄС" та УДАР складають рівно половину складу, і, за бажання, інші депутати могли б влаштувати виїзне засідання. Втім, як повідомив Інформатору один з депутатів Київради, на попередньому засіданні не був присутнім і сам Вітренко - через проведення інших заходів його довелося долучати до засідання у режимі "онлайн".

Поряд з проблемною ділянкою хочуть зупинити будь-яке будівництво

Нагадаємо, один з членів контрольної Комісії Тарас Козак говорив про можливе припинення будівництва будь-яких об'єктів поряд із "проблемною" ділянкою тунелю на Деміївській площі на час проведення відновлювальних робіт. На думку Козака, негативний вплив на тунель могли справити якраз будинки чи торгівельні споруди, які зводяться поруч.

Також ми писали про особливості проєкту нового тунелю: проблемну ділянку між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" довжиною 27 метрів будуть замінювати у відкритий спосіб, причому конструкція буде вже монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз. Наразі ж у тунелі звели "ліс" з риштувань, що будуть підтримувати склепіння під час робіт, і як могли стабілізували ситуацію - вода все ще просочується всередину, проте пісок з собою вже не несе. Тріщини ж, які утворилися у конструкціях тунелю, припинили розростання.

Розглянемо цікаве порівняння щодо інфраструктури Києва. Метро, тролейбус, маршрутки та трамваї - це частини, що утворюють складне міське транспортне тіло. Розберемося, як можна поліпшити стан столичних транспортних мереж та чи це взагалі можливо, разом з Максимом Бахматовим. Приєднуйтесь до нашого відео, обіцяємо, буде цікаво!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube