ПриватБанк та Visa запустили цифрову оплату у приміському транспорті Київської області: як це працює

ПриватБанк та Visa впровадили можливість безготівкової оплати у приміських маршрутних автобусах Києва та Київської області

Громадський транспорт
Повноцінним POS-терміналом може стати звичайний смартфон

Маршрут «Київ – Боярка» став першим, на якому за транспортні послуги тепер можна сплачувати електронно. Повноцінним POS-терміналом може стати звичайний смартфон. Про це 13 травня повідомили в ПриватБанку.

Технологічною основою оплати є інноваційне рішення від ПриватБанку «Термінал» на основі технології Visa Tap to Phone, яке дозволяє підприємцям з легкістю долучитися до цифрової економіки, просто встановивши застосунок на смартфон.

«Ми довго міркували над тим, як зменшити “готівкове навантаження” на наш бізнес та роботу водіїв, а також дати пасажирам вибір способу оплати за проїзд, що особливо актуально для молоді. Розглянули всі наявні варіанти на ринку еквайрингу та обрали для себе мобільний застосунок “Термінал” як більш сучасну та зручну технологію безготівкової оплати. За досить короткий термін кількість оплат перевищила відмітку 7000 транзакцій. Серед постійних користувачів послуги не лише молодь, а й пасажири старшої вікової групи»,– розповіла директорка автотранспортного підприємства Олена Ругаль. 

Рішення «Термінал» ПриватБанк у партнерстві з компанією Visa запустив в Україні ще у 2021 році. Застосунок працює на основі технології Visa Tap to Phone, що перетворює сучасні смартфони або планшети на базі операційних систем Android та IOS, обладнані NFC-чіпом, на повноцінний POS-термінал з такими самими суворими протоколами захисту. Грошові операції здійснюються на основі EMV – міжнародного стандарту оплати банківськими картками, що присвоює кожній транзакції динамічну криптограму («токен»), яку неможливо використати повторно, а мобільні девайси забезпечують додатковий рівень біометричної аутентифікації.

«Відтепер для підключення до справжнього еквайрингу нічого не потрібно додатково робити і чекати. Повноцінним POS-терміналом може стати звичайний смартфон. І це дуже вигідне рішення, тому що немає жодних фіксованих комісій та абонплат», – повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко.

Київпастранс страждає від кадрового голоду

У лютому 2024 року стало відомо, що у КП "Київпастранс" відсутнє бронювання фахівців, тому працівників активно мобілізують, а частина пішла до лав ЗСУ добровольцями ще від початку війни. Крім того, водіїв бракує ще й через низький рівень зарплат. 

"Відсутнє бронювання з боку "Київпастранс" щодо своїх співробітників, а саме водіїв та фахівців, які займаються ремонтами рухомого складу та електромереж, призводить до того, що навіть на автобусах вже є дефіцит водіїв. Тобто вже досить давно у "Київпастрансі" автобусів більше, ніж водіїв, які можуть їх обслуговувати", - розповідав співзасновник громадської організації "Пасажири Києва" Олександр Гречко.

У КП "Київпастранс" визнають, що через мобілізацію мають кадровий дефіцит по всіх службах, але вже починають потроху виправляти ситуацію.

Інформатор писав, скільки КП «Київпастранс» витратить на рейки та шпали для трамваїв.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube