Координацію часу в підземці забезпечує центральна годинникова станція, від роботи якої залежить злагодженість роботи всієї інфраструктури та безпека руху поїздів
У ніч проти неділі, 30 березня, Україна переходить на літній час - стрілки годинників потрібно перевести на час вперед. У столичному метро, де безліч годинників, за це відповідає центральна годинникова станція. І в ніч з 29 на 30 березня цю складну систему синхронізують, аби в неділю ніхто нікуди не запізнився.
Про те, як працює система точного часу, розповили в КП “Київський метрополітен”. Звісно, при переході на літній чи зимовий час ніхто не переводить годинники вручну, адже їх тут понад 3600. Це 100 торцевих годинників, розташованих на платформах для зручності машиністів, і більше 3,5 тисяч механічних годинників на станціях, у депо та службових приміщеннях.
Тож, забезпечує переведення стрілок центральна годинникова станція, яка видає імпульс, що синхронізує усі 3600 годинників, де б вони не були. Цей “центральний імпульс” на кожній станції приймає локальна годинникова станція, яка розподіляє його на всі станційні годинники. Таким чином, при переведенні стрілок на всіх станціях буде однаковий та точний час. До речі, будь-які операції з метрополітеновськими годинниками - ремонт, технічне обслуговування чи перехід на інший час - відбуваються виключно вночі, коли зупинений рух поїздів.
“Цими вихідними, відповідно до національного переходу на літній час, систему метро також синхронізують. Годинники в підземці переведуть централізовано, щоб забезпечити точний графік роботи на всіх станціях та об’єктах київського метрополітену”, - зазначили у столичні підземці.
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що КП "Київський метрополітен" проводить закупівлю ревунів. Це елементи звукового попередження працівників метрополітену під час закриття металоконструкцій на станціях метро. Йдеться, у тому числі, про важкі захисні герметичні двері, що перекривають тунелі та станції, вестибюлі й вентиляційні шахти метро на випадок настання різного роду позаштатних ситуацій.
Також ми писали, що через будівництво метро на Виноградар частина проспекту на ділянці від проспекту Василя Порика до проспекту Свободи на рік стане недоступною для громадського транспорту. Закриття триватиме з 5 квітня 2025 року до 5 квітня 2026 року. На час виконання робіт автобуси та маршрутки курсуватимуть за тимчасовою схемою організації дорожнього руху.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.