Очільник Дептранса Руслан Кандибор каже, що вантажівки не запустять мостом, поки не будуть повноцінно добудовані заїзди на споруду, а термін експлуатації такої споруди становить мінімум півсторіччя
Подільсько-Воскресенський міст, який відкриють для руху автотранспорту з 1 грудня, насправді має пропускну здатність у 10 разів більшу, ніж той трафік, який він зможе пропустити сьогодні. Його лише "підгодовують" бічними потоками, а основні з'їзди з мосту будуватимуть колись потім. А от термін експлуатації об'єкту становитиме 50 років.
Про особливості нового мостового переходу розповів в ефірі Громадського радіо директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор. За його словами, надвеликим той потік транспорту, що рухатиметься мостом з 1 грудня, назвати не можна. Він лише на 20% розвантажить сусідній Північний міст, на якому почнуть більш ґрунтовні ремонтні роботи.
"З часом все відрегулюється, ми лише підгодовуємо міст боковими потоками, адже такий величезний міст може приймати в десятки раз більше автомобілів. Але він ще недобудований. І для великогабаритного вантажного транспорту міст буде відкритий, лише коли буде повністю готовий", - зазначив посадовець.
Кандибор розповів, що вантажівкам буде затісно на заїздах на Подільсько-Воскресенський міст: як з лівого берега (на Центральній садовій, а також з вул. Вершигори з боку Троєщини), так і на Подолі дороги розраховані лише на приватний та громадський транспорт. Коли почнуться роботи із спорудження заїздів, очільник Дептрансу не поточнив, зазначивши лише, що є певний обсяг робіт, які необхідно виконати.
"Споруда потребує ще великих грошей і великого будівництва: це прямий заїзд з Подолу, він, фактично, буде двоповерховим: внизу рухатиметься колійний транспорт, метрополітен, а зверху - автомобілі. Те ж має спускатися з мосту на лівому березі", - додав Руслан Кандибор.
Також очільник Дептрансу зазначив, що КМДА веде постійні перемовини з військовим керівництвом про перекриття мостів через Дніпро. За його словами, місто намагається забезпечити для киян максимальну мобільність. Втім, позиція військового керівництва незмінна - пріоритет завжди мають сили ППО Києва.
"Рішення про те, як утримувати мирне небо над містом, приймає ППО. В нас завжди йдуть розмови про те, як мінімізувати перекриття, і щоб люди по-максимуму могли рухатися - але рішення приймають військові в залежності від рівня загрози", - пояснив очільник Дептрансу.
Зрештою, Кандибор зазначив також, що строк служби подібних позакласних споруд складає 50 років у тих кліматичних умовах, до яких належить і Україна. Втім, термін експлуатації все одно залежатиме від самих умов експлуатації мосту: чим частіше ремонтуватимуть споруду, і чим більше уваги їй приділятимуть, тим довше вона простоїть.
Нагадаємо, напередодні Інформатор розповідав про те, що з неділі, 1 грудня 2024 року, у Києві відкриють проїзд Подільсько-Воскресенським мостовим переходом через Дніпро. Рухатись можна буде також новозбудованим тунелем, який сполучає міст зі з'їздом на вул. Петра Вершигори (у напрямку Троєщини). Але їздити можна буде знову не всім: рух поки залишиться закритим для великотонажного вантажного транспорту.
Також ми уважно стежили за усіма етапами добудови з'їздів з мосту. Востаннє ми писали про Подільсько-Воскресенський міст вже на початку листопада: тоді на спорудженні лівобережних підходів вже добудували дорогу в бік Троєщини, а будівельники дофарбовували підпірну стінку безпосередньо біля мосту, а з внутрішнього та зовнішнього боку стіни тунелю вже провели хімічне закріплення ґрунту.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.