Опитування Інформатора: що кияни хотіли б зробити з повільними столичними трамваями

Читачі, опитані нашим сайтом, вирішили, що трамвайній мережі у Києві бути, втім, двоє з трьох киян воліють розвивати колії та рухомий склад, у той час, як кожен десятий бачить майбутнє за іншими видами транспорту, зокрема, автомобілями

Громадський транспорт опитування Інформатора трамваї
Кияни виступають за збереження і розвиток мережі трамваїв у столиці

Після аварії за участі трамвая-втікача на Глибочицькій під питанням може опинитися уся мережа трамваїв у Києві. Про це Інформатору заявив Дмитро Беспалов, експерт з питань транспортного моделювання. Втім, кияни вважають, що такий вид транспорту місту потрібен - і замість того, щоб списувати його з рахунків, треба, навпаки, розвивати мережу, закупати нові вагони та оновлювати колії.

Питання про майбутнє міського електротранспорту ми поставили нашим читачам у опитуванні. Причому спитали прямо: чи такий вже потрібний трамвай киянам? На своє питання ми отримали вичерпну відповідь: так, потрібен.

Зокрема, 61% наших респондентів зазначили, що трамвай має залишатися міським транспортом, але його мережу треба розвивати, оновлюючи як рейки/колії, так і рухомий склад. Ще чверть з усіх читачів (26%) вважає, що і в нинішньому вигляді трамвай є ефективним видом міського транспорту.

Зрештою, лише кожен десятий киянин висловився проти трамваю. 6% вважають, що повільні старі "Татри", що нині курсують містом (наприклад, їх чимало у Подільському депо) не мають лишатися у столиці. Ще 3% опитаних вважають, що Київ, як і американські міста, повинен розвивати автомобільну інфраструктуру, через що треба знімати трамваї. Стільки ж читачів обрали варіант відповіді "мені байдуже, я їжджу на метро".

За пів кроку до великої біди: що трапилось з трамваєм і якими були висновки Київпастрансу

Нагадаємо, Інформатор писав, що у вівторок, 6 серпня, столиця опинилася за півкроку від великої біди. Порожній трамвай, що стояв під ухилом, і під колеса якого його водій ще не встиг покласти блокуючий "башмак" (додаткове ручне гальмо), почав рухатись у зворотньому напрямку. У підсумку вагон набрав чималу швидкість - на відео з камер відеоспостереження видно, як він проходить поворот вулицею Глибочицькою на Подолі майже на двох колесах, та зносить з дороги автівки. Винним в інциденті, найімовірніше, визнають водія трамвая - у КП "Київпастранс" вже заявили, що у рейс на маршрут випустили справний трамвай.

Також ми писали про те, що у Києві облаштовують так звані "віденські" платформи на зупинках трамвая. Це такий формат зупинки, коли проїжджу частину підіймають саме там, де зупиняється трамвай. Це робиться для додаткової безпеки пішоходів та для стримування автомобільного руху. Нині подібну платформу роблять на вул. Кирилівській просто навпроти стадіону "Спартак", а також вже готова ще одна, на з'їзді з оновленого нещодавно Дегтярівського шляхопроводу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube