Робітники відновлюють електричні мережі та монтують контактну рейку, а попереду ще завершення робіт, перевірки, випробування, обкатка колій за допомогою порожніх потягів та здача об'єкта в експлуатацію
Новий тунель між станціями "Либідська" та "Деміївська", що проклали замість аварійного, вже готовий. Робітники відновлюють електричні мережі та монтують контактну рейку. Попереду - завершення робіт, перевірки, випробування, обкатка колій за допомогою порожніх потягів та здача об'єкта в експлуатацію.
Про фіналізацію робіт на перегоні повідомляє міський голова Києва, Віталій Кличко. Він написав у соцмережах, що днями, 22 серпня, робітники вже почали засипати котлован ґрунтом. Перед цим навколо оновленої ділянки тунелю котлован залили спеціальною цементною сумішшю та майже демонтували три рівні його кріплень. Невдовзі виконають роботи з благоустрою території на місці будмайданчика.
Напередодні, каже Кличко, фахівці завершили роботи з будівництва нової ділянки тунелю довжиною 27 метрів. Також посилили ділянки, що прилягають до неї з обох сторін (загальною довжиною понад 50 метрів). Наразі завершують роботи з укладання нового рейкового полотна. В тунелі відновлюють усі необхідні кабельні мережі та монтують контактну рейку, через яку подається напруга.
Також, як розповідає інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, вже було влаштовано новий рейкоутримувальний вібропоглинальний конструктив колій, а самі рейки ще змінюватимуть на нові. І напередодні вже відбулася перша перевірка нових залізобетонних конструкцій та старої оправи після торкретування за допомогою т.з. габаритної рами.
"Попереду завершення всіх монтажних робіт, далі перевірки, випробування, обкатка колії та адміністративні процедури зі здачі об'єкту в експлуатацію. Якщо не буде форс-мажорів, то поїдемо в вересні цього року", - зазначив Авдокушин.
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що продовження "червоної" лінії столичного метро від станції "Академмістечко" залишається у планах розвитку Києва. Але наразі кошти на будівництво цієї ділянки не виділені. Та й коли це відбудеться - невідомо: згідно з нинішнім Генпланом столиці, цю станцію включно з однойменним електродепо мали б побудувати до 2025 року.
Також ми розповідали, що таблички з оригінальними літерами, якими оформлювали станції метро до 2012 року, було виставлено на продаж на українському сайті для колекціонерів Violity. Для автентичності продавець не став змивати з табличок "тунельний пил", залишивши їх у такому ж стані, як коли літери було демонтовано зі станцій при ремонті. Максимальна ставка, яку зробили покупці, - 3500 грн: стільки дали за ст.м. "Арсенальна", "Театральна" та "Шулявська".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.