У Києві буде перекладено 20 метрів тунелю у метро: як швидко відновиться рух на синій гілці

Читать на русском

8 грудня минулого року київський метрополітен припинив рух поїздів між станціями «Деміївська» та «Теремки» через необхідність термінового ремонту. У найгіршому стані перебуває один із тунелів.

Читать на русском
метро, Київ, ремонт
Тунель наповнився водою й пішов тріщинами.

8 грудня минулого року київський метрополітен припинив рух поїздів між станціями «Деміївська» та «Теремки» через необхідність термінового ремонту. У найгіршому стані перебуває один із тунелів.

Декілька тижнів тривали обстеження у метро, за результатами яких фахівці мали визначитися які роботи потрібно зробити. Відновити рух пообіцяли за пів року. Інформатор дізнавався, чи дійсно цього часу вистачить на роботи та як вони будуть проходити. Про це розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

 

«Нещодавно спілкувався з технічним керівництвом метрополітену. Розповіли, що вже на фінальній стадії розробка проєкту, проведена певна кількість досліджень. Але потрібно ще щось дослідити», - розповів Інформатору Павло Авдокушин.

За його словами вже відомо, що частину тунелю метрополітену ремонтуватимуть у відкритий спосіб.

«Робитимуть певний котлован, і приблизно 20 погонних метрів тунелю буде просто перекладено. Але великий паркан не означає, що котлован буде у всіх його межах. Просто там ще потрібно зробити будівельний майданчик для того, щоб можна було б складувати потрібне матеріали, ставити устаткування, щоб працювала техніка», - пояснив експерт.

Хто займатиметься ремонтом у підземці

Роботи у тунелі можуть тривати шість місяців. Але є ймовірність, що їх виконають швидше.

«Чимало залежить від того, де будуть замовляти блоки оправи. Бо саму роботу виконувати швидко. До речі, там працюють фахівці з групи компаній «Автострада» - і було багато скептичних відгуків з приводу того, що там забула дорожня компанія», - заявив оглядач.

Виявилося, що дорожня компанія залучає до роботи фахівців колишнього «Київметробуду», який будував підземку у столиці.

«Тобто там вже є фахівці та проєктувальники. І це перетворюється вже на фахову тунельну компанію. І, думаю, робота буде виконана», - вважає Павло Авдокушин.

«АВТОСТРАДА», з якою уклали угоду, має розробити проєкт ремонту та тимчасово підсилити конструкції тунелю та огородити майданчик. Згідно із кошторисом, проєкт буде коштувати 7,6 млн грн, а підготовчі роботи – 13,5 млн грн с ПДВ.

Інформатор розповідав, що сталося з метро та чия це провина.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.