Book.ua відкрила найбільшу книгарню-кав’ярню мережі - з літературними напоями, дитячою зоною, авторським меню й подіями різних форматів
Вони мріяли створити місце, де книжки поєднуються зі сніданками, а келих вина - з романтичною вечерею, і це цілком вдалося. Мережа Book.ua, як і обіцяла восени 2024 року, відкрила нову книгарню-кав’ярню на території Національного експоцентру. І це не просто нова локація, а культурна платформа з книжками, кавою, кухнею, коктейлями й відкритими подіями.
Про відкриття Book.ua space на ВДНГ у Києві повідомила Укрраїнська рада торговельних центрів із посиланням на Village. Це четверта і найбільша локація мережі Book.ua - мультифункціональний простір у павільйоні №6, площею 400 кв м. Заклад поєднує кілька форматів: книгарню, кав’ярню, бар, зону для культурних заходів та комфортну зону для відпочинку.
Простір орієнтований на широку аудиторію - від постійних читачів до тих, хто шукає зручне місце для роботи або зустрічей. Головні, звісно, книжки - тут представлено понад 300 українських та іноземних видавництв. До того ж, їх можна не тільки купити, а й просто почитати у зручних лаунж-зонах.
Крім того, тут є барна стійка, простір для дегустацій і достатньо місця для подій. Простір повністю доступний для людей з інвалідністю й pet-friendly. Особлива увага надана інтер’єру: він світлий, відкритий і легко трансформується під лекції, майстер-класи, музичні виступи чи презентації.
У кав’ярні працює повноцінна кухня, а головна родзинка меню - авторські коктейлі, натхненні літературою. Напої поділені на три категорії: “Художня література”, “Науково-популярна література” та “Духовність і філософія”. Втім, незалежно від “жанру”, всі коктейлі коштують 270 грн.
Наприклад, “French 75” подають як “ігристий детектив у французькому стилі”, а “Pornstar Martini” - це “п’єса у двох актах: солодко-пристрасний основний тон і ігристе післяслово”. Серед коктейлів із науково-популярного розділу - “New York Sour”, що описаний як “міський роман з червоною обкладинкою”, і “Basil Smash” — “свіжий, кисло-солодкий, як урбаністична проза з запахом базиліку”. Розділ “Духовність і філософія” включає “Tequila Old Fashioned” із “агавовою філософією” та класичний “Old Fashioned” - “як стара бібліотека з дерев’яними полицями, де завжди пахне ваніллю й спокоєм”.
Простір містить велику дитячу зону та куточок для вживаних книжок за доступними цінами. Засновники наголошують на збереженні автентичності павільйону ВДНГ: вони залишили історичну архітектуру, доповнивши її фірмовим стилем Book.ua. До речі, вибір саме ВДНГ - не випадковий: тут вже давно проводять книжкові фестивалі, і нова локація вдало інтегрується в культурне життя міста.
Як повідомляв Інформатор, на ВДНГ у Києві з’явиться єдиний простір, що об’єднає фудкорти. Проєкт має робочу назву “Фудплаза ВДНГ” і має переосмислити та удосконалити існуючу систему розміщення закладів харчування. І водночас оновити ті зони фудкортів, які не змінювалися роками. Сучасний публічний гастрономічний простір планують створити між павільйонами №10 і №12. У 2025 році буде реалізовано перший етап - концептуалізація та проєктування, у 2026-му “Фудплаза ВДНГ” має запрацювати.
Також ми писали, що на території ВДНГ у Києві пройшов третій фестиваль “Книжкова країна” - одна з наймасштабніших літературних подій в Україні. Цьогорічна програма стала ще більш насиченою: понад 300 заходів - від презентацій літературних новинок до концертів і театральних постановок. А ключовим візуальним акцентом фестивалю став квітковий декор, який перетворить простір на яскраву весняну інсталяцію з фотозонами та арт-об’єктами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.