Попри викладені переваги амбітного задуму, столична влада нині не має коштів навіть на завершення інших проєктів, а петиція залишається радше символом транспортних сподівань Святошинського району
У фантазіях мешканців Святошина на карті київського метро мала б з’явитися станція з багатозначною назвою “Мрії”. Звісно, святошинців мало хвилює багатостраждальне будівництво підземки на Виноградар, адже у них є свої транспортні труднощі. Тож, мешканці західних околиць просять владу прокласти гілку до самісінької вулиці Мрії.
На сайті Київради зʼявилася петиція, в якій кияни просять продовжити Святошинсько–Броварську лінію метро від станції “Академмістечко” до вулиці Мрії - з трьома новими підземними станціями: “Новобіличі”, “Берковці” та кінцевою - “Мрії”. Автор ініціативи пропонує зробити першу з них мілкого закладення, а дві інші - глибокими. Незважаючи на, м’яко кажучи, сміливість задуму, за 10 днів відозва зібрала понад тисячу підписів із необхідних шести тисяч.
Як зазначає автор петиції Дмитро Ревтюх, станція “Новобіличі” має з’явитися біля однойменної залізничної платформи. Звідси пасажири могли б пересідати на приміські електрички або швидко діставатися навколишніх кварталів. Її пропонують зробити мілкою, з короткими ескалаторами, безпечними пішохідними переходами та прямим виходом до житлової забудови.
Друга станція - “Берковці” мала б бути глибокою, розташованою вздовж Великої Окружної, поруч із торговими центрами Lavina Mall та “Епіцентр”. Автор вважає, що саме тут слід передбачити ліфти й довгі ескалатори, щоб забезпечити комфортні потоки пасажирів. Один вихід вестиме безпосередньо до торговельних об’єктів, інший -у бік житлових масивів і пересадкових маршрутів наземного транспорту.
Кінцева станція “Мрії” задумана як повноцінний транспортний хаб для мешканців західних передмість. Вона має постати на однойменній вулиці - колишній Туполєва з виходами до житлових кварталів і автобусних зупинок. У проєкті також передбачене облаштування паркінгу типу “park&ride”, щоб пасажири могли залишити авто і пересісти на метро.
Втім, реалізація цієї мрії виглядає поки що як фантастика. На сьогодні у Києва немає навіть коштів на завершення будівництва метро на Виноградар, яке триває вже кілька років. Паралельно міська влада готує залучення 68 млрд грн на спорудження нової Подільсько-Вигурівської лінії, яка має з’єднати Троєщину з центром міста. Це масштабне фінансування планувалося обговорити на сесії Київради 25 вересня, однак засідання скасували.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що попередній проєкт капремонту вулиці Святошинської у однойменному районі Києва передбачає майже повну вирубку дерев, що ростуть вздовж проїжджої частини. Водночас саме полотно дороги мають розширити до 4 смуг руху. Головний аргумент КК "Київавтодор" на користь знищення зеленої посадки вздовж траси - захист комунікацій, що проходять повз дорогу.
А ще, ми розповідали, що мешканці Святошинського району Києва обурені діями КП "Київзеленбуд" через зрізання величенького дуба. Вікове дерево стояло у сквері між спеціалізованою школою №96 та будівлею Європейського університету по вул. Тернопільській у Авіамістечку. Мешканці навколишніх будинків, що захищали дерево, стверджують: дуб був живісіньким, а дії комунальників заслуговують на перевірку контролюючих органів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.