Попередній проєкт капремонту вулиці Святошинської у однойменному районі Києва передбачає майже повну вирубку дерев, що ростуть вздовж проїжджої частини, громада виступає однозначно проти таких планів
Попередній проєкт капремонту вулиці Святошинської у однойменному районі Києва передбачає майже повну вирубку дерев, що ростуть вздовж проїжджої частини. Водночас саме полотно дороги мають розширити до 4 смуг руху. Головний аргумент КК "Київавтодор" на користь знищення зеленої посадки вздовж траси - захист комунікацій, що проходять повз дорогу.
Про план з вирубки дерев під час капремонту повідомляє міський паблік "Пасажири Києва" у Facebook. Попередній проєкт капремонту вулиці Святошинської розглядали на робочій групі "Київська майстерня міста": фахівці-транспортники розповіли, що про наміри вирубити дерева дізналися з попереднього проєкту, що його підготували й представили на суд громади посадовці КК "Київавтодор".
"Затишна фактично 2-смугова вулиця з деревами в попередніх планах Київавтодору має перетворитись на 4 смугову дорогу майже без дерев. Аргументом для вирубки є захист комунікацій, над якими ростуть ці дерева, але нових ділянок під озеленення не з'являється. І не факт, що таку вирубку погодить "Київзеленбуд", - зауважили у дописі фахівці "Пасажирів Києва".
При цьому модератори пабліку іронізують з подібних намірів розширення проїжджої частини - мовляв, для сучасного міста філософія "додати ще одну смугу, аби прибрати затори" є згубною. Та й жодного транспортного обґрунтування такого рішення, кажуть, у "Київавтодорі" не надали: моделювання там не робили, аргументуючи це тим, що у цьому, нібито, "немає потреби".
"Варто зазначити, що заїзд з Берестейського проспекту на Святошинську відбувається в 1 смугу, а ДБН не вимагає для магістральних вулиць районного значення розширення до 2 смуг в кожен бік", - додали "Пасажири Києва", зазначивши, що затори в бік Чорнобаївської площі утворюються через організацію руху вже на самій площі - відтак, збільшивши кількість смуг, планувальники лише посилять сам затор.
У ГО "Пасажири Києва", натомість, пропонують зробити 3 смуги руху вулицею Святошинською: таким чином, у кожен бік рухатиметься одна смуга руху, і ще одна буде реверсною, або й виділеною - для проїзду громадського транспорту. Є і ще один варіант: залишити 2 смуги руху для автівок, а замість третьої зробити односторонні велосмуги.
"Головне - дерева на вулиці мають залишитись, а велосипедна інфраструктура має бути неперервною від початку вулиці і до її кінця", - резюмували "Пасажири Києва".
Нагадаємо, того ж дня, 16 вересня, стало відомо про обурення мешканців Святошинського району Києва діями КП "Київзеленбуд" через зрізання величенького дуба. Вікове дерево стояло у сквері між спеціалізованою школою №96 та будівлею Європейського університету по вул. Тернопільській у Авіамістечку. Мешканці навколишніх будинків, що захищали дерево, стверджують: дуб був живісіньким, а дії комунальників заслуговують на перевірку контролюючих органів.
А ще у березні 2025-го ми розповідали, що у Подільському районі Києва спиляли 72-річну шовковицю, яка стояла біля Межигірського ліцею №19. Місцеві мешканці оголосили за деревом жалобу: старі розлогі дерева у Києві вже перетворюються на рідкість, і загибель кожного з них - трагедія для місцевої громади. Ми ж вирішили з'ясувати, хто ж несе відповідальність за "смерть" давньої шовковиці, і наше міні-розслідування дало незвичний результат.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.