Державна Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області проводить наради, де обговорюють різні варіанти відновлення найстаршого мосту Києва: з варіантів ремонтувати ті конструкції, що є нині, та будувати його з нуля
Міст Патона, загальний стан якого є непрацездатним, нині перебуває на балансі в державної Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області. Її керівництво вже провело декілька нарад з приводу майбутньої реставрації мосту. Було декілька ідей - згідно з однією, міст мали б повністю перебудувати, за іншою - лише відремонтувати ті конструкції, що є зараз. Загалом рішення щодо об'єкту ще не прийнято.
Про це повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в ефірі Громадського радіо. Він зазначив, що, зважаючи на обсяги робіт та фінансування, міст Патона переданий в роботу державній Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області - це колишня Служба автомобільних доріг області.
"Були вже неодноразово наради. Там багато варіантів пропонують: то будувати новий міст, то ремонтувати цей. Думаю, найближчим часом воно повинно вирішитися: чи ремонтувати, чи реставрувати - адже міст віднесено до пам'ятки місцевого значення, це пам'ятка архітектури, і там є унікальне зварювання, плита металева. Будуть співпрацювати з Мінкультом, як його реставрувати", - зазначив Руслан Кандибор.
Мосту Патона у Києві вже понад 70 років: його було зведено ще 1953-го (а почали будувати ще до початку Другої світової війни). Нині ця споруда перебуває у жалюгідному стані, навіть візуально помітні тріщини, а під самим мостом видно, як обсипався бетон, відкривши металеві конструкції, що поіржавіли та вже не здатні витримувати навіть власну вагу.
Зазначимо, Інформатор вже не раз писав про те, що міст Патона є одним з найбільш проблемних інфраструктурних об'єктів Києва. Проїзд ним вже досить довгий час обмежено (крайні смуги в обох напрямках непроїзні), втім, його стан весь час погіршується. Ще влітку влада Києва зверталася до центральної, закликаючи уряд негайно виділити кошти на реставрацію. А саму її фахівці звинувачують у спробах перекинути відповідальність на "старшого товариша": мовляв, раніше треба було рухатись, і не ігнорувати експертизи, у яких говорилося про аварійний стан споруди.
Влітку 2024-го поступив сигнал про високу небезпеку для мосту від директора Інституту електрозварювання ім. Патона Ігоря Крівцуна. У інтерв'ю виданню LIGA.net він зазначив, що міст не лише в аварійному стані, а й взагалі дуже скоро стане непридатним. Простіше кажучи, впаде.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.