Метро на Троєщину: заступник Кличка показав, як будують тунелі для нової лінії

Читать на русском

На перегоні між станціями "Затока Десенка" та "Райдужна" облаштовані тимчасові насипи під будівництво тунелю, який пройде прямо під залізничною лінією, якою курсує міська електричка

Читать на русском
Будівництво метро на Троєщину у Києві
На Подільсько-Воскресенському мості триває облаштування конструкцій тунелів метро. Фото: Facebook Миколи Поворозника

На перегоні між станціями "Затока Десенка" та "Райдужна" облаштовані тимчасові насипи під будівництво тунелю, який пройде прямо під залізничною лінією, якою курсує міська електричка

На Подільсько-Воскресенському мості триває облаштування конструкцій тунелів метро. Йдеться про перегін між станціями "Затока Десенка" та "Райдужна" - і, хоч самих станцій ще немає, тунелі між ними будуть готові на момент, коли почнуть будівництво цих об'єктів. Вже облаштовані тимчасові насипи під будівництво тунелю, який пройде прямо під залізничною лінією, якою курсує міська електричка.

Про новини з будмайданчика повідомив у своєму Facebook перший заступник голови КМДА Микола Поворозник. Він зазначив, що на Подільському мостовому переході тривають роботи з влаштування конструкцій тунелів метрополітену мілкого закладання на перегоні між станціями "Затока Десенка" та "Райдужна" на території Русанівських садів.

"Уже влаштовано тимчасові насипи під будівництво тунелю під залізницею, триває влаштування залізобетонних паль тунелю. Зараз будують ділянку дороги від вул. Петра Вершигори до розворотного кільця трамвая (у напрямку до вул. Оноре де Бальзака)", - написав Поворозник у соцмережі.

Спорудження тунелів неглибокого залягання йде повним ходом
Спорудження тунелів неглибокого залягання йде повним ходом. Фото: Facebook Миколи Поворозника

Додамо, що ще напочатку квітні інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин повідомив, що будівельники продовжували відсипати обидва насипи прямого проїзду від устійної опори 26 до Центральної Садової. Також, каже він, на той момент тривало буріння буросічних паль для будівництва тунелів метро в бік Троєщини - там працювали одразу три бурові установки.

Також, каже Поворозник, облаштовуються колії трамваю. Будівельники проводять роботи з виправлення профілю колій, мощення міжколійного простору залізобетонними плитами, влаштування конструкцій "дорожнього одягу" вздовж трамвайних колій і будівництво підпірних стін.

"Наступним етапом стане винесення інженерних мереж залізниці, розбирання колій і залізничної платформи та влаштування паль тунелю в межах земляного насипу", - написав чиновник.

Нагадаємо, за проєктом з’єднання Подільського мостового переходу з вулицею Оноре де Бальзака та запуск приватного транспорту цією ділянкою дороги дозволить зменшити навантаження на Північний міст. Також зменшиться трафік транспорту з/на Троєщину.

Коли добудують з'їзд з мосту та які результати експертизи Миколи Тищенка

Нагадаємо, днями Віталій Кличко показав, як йдуть роботи на двох основних об'єктах інфраструктури Києва, що нині будуються. Мова про розв'язку на з'їзді з Подільсько-Воскресенського мосту в бік Троєщини та шляхопровід на перетині вулиць Богатирської та Полярної на Оболоні. Міський голова каже: обидва об'єкти будуть готові ще до осені.

Також ми писали про те, що народний депутат від "Слуги народу" Микола Тищенко 18 квітня прийшов з ревізією на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу. За результатами візиту він змушений був визнати, що роботи виконано якісно. Він також зазначив, що в нього є певні зауваження, про які він повідомив компанію-виконавця. Також Тищенко визнав, що, поки міст не зданий в експлуатацію, ще є час на усунення недоліків.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.