Графік запуску метро на Виноградар не передбачає початку роботи підземки у 2026-му, тому, найімовірніше, потяги на станцію Мостицьку та Проспект Правди підуть аж за півтора-два роки
Графік запуску метро на Виноградар не передбачає початку роботи підземки у 2026 році. Найімовірніше, потяги на станцію Мостицьку та Проспект Правди підуть вже у 2027-му - коли будуть завершені основні конструкції станцій. Це дещо дисонує із попередніми заявами Віталія Кличка, який обіцяв, що принаймні одну станцію метро на Виногрдар відкриють наступного року.
Про графік відкриття станцій підземки розповів керівник КП "Київський метрополітен" Віктор Вигівський під час засідання Транспортної комісії Київради. Деталями поділилися у ГО "Пасажири Києва" у соцмережах. "Шеф" підземки зауважив, що у 2026 році планується закінчити будівництво станції Мостицька в основних конструкціях. Але раніше, ніж 2027 рік, метро не поїде.
"Станція Мостицька буде закінчена в основних конструкціях у 2026 році. Метро поїде, коли закінчиться будівництво двох станцій. Загалом плануємо виконання робіт у 2027 році, але ми живемо у воєнний час, тому важливе питання фінансування", - заявив Віктор Вигівський.
Зауважимо, що до цього міський голова Віталій Кличко заявляв, що перша зі станцій нової гілки може прийняти пасажирів уже у 2026 році. Однак Вигівський наголосив, що рух поїздів стане можливим лише після завершення робіт одразу на двох станціях - відтак, метро на Виноградар відкладається ще на один рік (і це - у випадку, якщо фінансування не буде скорочено).
Нагадаємо, у жовтні 2025-го Віталій Кличко особисто пообіцяв відкрити першу станцію метро на Виноградарі вже у 2026 році. Таку заяву він зробив на сесії Київради: тоді міський голова запевнив, що будівництво ведеться швидкими темпами, і за відсутності форс-мажорів одна зі станцій запрацює вже наступного року.
А ще, ми розповідали, що знайома всім киянам зелена літера "М" на входах до метро незабаром оновиться та зміниться. Київський метрополітен за понад 1,6 млн грн замовив нові світильники-покажчики трьох типів, кожен з яких має власну конструкцію та призначення. Найбільше закуплять “навігаторів” третього типу - саме тієї версії, що найкраще підходить для складних умов і відкритих просторів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.