Інформатор побував на щойно збудованому мосту та новенькій рекреаційній зоні на Оболоні, щоб на власні очі побачити нові облаштовані локації та чудову споруду мосту
У Києві з'явився новий чудовий прогулянковий маршрут, рекреаційна зона на Оболонському острові - та пішохідний міст. Його зовнішній вигляд є, щонайменше, цікавим: сформована у декілька хвиль конструкція виглядає стильно і сучасно. А от якщо приглядатися до деталей нових відпочинкових зон, стає зрозуміло, що Київ опинився перед новими виборами, а його міський голова намагається повернути на свою користь кожне досягнення.
Отже, найновіша відпочинкова зона у Києві відкрита й доступна для відвідувачів. Йдеться про Оболонський острів, до якого ведуть два мости: один - великий, "Хвиля" чи "Хвиля Азову" (називають так через те, що його зроблено з чи не останнього металу, виплавленого заводом "Азовсталь"). Другий - маленький, до півострова, який формує затоку "Собаче гирло" і виходить на вул. Прирічну на Оболоні.
Тепер у Києві створено новий пішохідний променад. З парку Наталка можна прогулюватися через міст-хвилю на прогулянкову зону Оболонського острова, звідти - через інший міст на вул. Прирічну, а вже відтіля - повернутися набережною до Наталки. Таким чином, з'явилася можливість завершити повне коло через набережну.
Міст "підганяли" безперестанку декілька діб поспіль. Місцеві мешканці скаржилися на шум, стукіт та гучний сміх навіть опівночі. Зате встигли зробити майже все - зокрема, вивезли будівельне сміття, яке до останнього лежало неподалік мосту.
Сама споруда виглядає цілісною, завершеною та дуже сучасною. Міст архітектора Андрія Миргородського дійсно вражає - хто б і як не висловлювався про нього, а граційність та витончені лінії мосту зблизка захоплюють подих. Дещо бентежить те, що підсвітку вирішили закріпити на конструкціях ззовні, а не влаштували так, щоб вони світили на сам міст - через що вночі споруда виглядає, як світла новорічна ялинка.
Хідник всередині мосту досить широкий, щоб на ньому роз'їхалися двоє велосипедистів, та ще залишиться місце для пішоходів. Це важливо - візуально на світлинах місця менше, ніж є насправді. На відміну від пішохідного мосту, що веде на Труханів острів, тут вирішили не малювати окрему велосипедну доріжку.
А от на майданчику, що створений біля північного кінця мосту (того, що знаходиться вже на острові), є дещо крінжове. На масивній брилі, що лежить на спеціально підготовленій для неї клумбі, написано, що міст і парк зроблені за ініціативи Віталія Кличка. Це зайвий раз свідчить про те, що мер таки збирається продовжувати політичну кар'єру - а брила (і сам міст) є його "досягненням".
"Острів "Оболонський", природна перлина Києва, місце для рекреації і довкілля. Облаштований в 2024 році за ініціативи мера Києва Віталія Кличка", - йдеться у написі.
Про інвесторів, що допомагали добудовувати "Хвилю Азову", - жодного слова. Але ж гроші на завершення мосту, який покинули попередні приватні інвестори, Києву фактично подарувала Метрополія Великого Парижа. Таким чином виходить, що міський голова привласнив частку чужої слави.
Там же, на майданчику, - інформаційний стенд, що розповідає про всі локації на Оболонському острові. Тут і дитячі, і спортмайданчики, зони для зайняття йогою та волейболу. Для тих, хто надає перевагу пляжному відпочинку - роздягальні, пляжі та вишка рятувальників. А для усіх відвідувачів без вийнятку - медпункт, бювети з водою та вбиральні.
Роботи з облаштування самої рекреаційної зони вже майже завершені. Сонечко там високе, трава зелена, люди - приязні. Щоправда, ми таки побачили на пішоходній доріжці комунальну "Газель" - робітники якраз доробляють зелені газони та насадження.
Нагадаємо, у п’ятницю, 24 травня 2024 року Інформатор розповідав про те, що міський голова Києва Віталій Кличко відкрив пішохідний міст у формі хвилі, який з'єднає парк "Наталка" з Оболонським островом на Дніпрі. Його начебто будували за меценатські кошти Метрополії Великого Парижа. Проте з бюджету столиці все ж таки запланували витратити 20 млн грн на перехід.
Також ми писали про те, коли повністю відкриють Південний міст через Дніпро у Києві. Обмеження руху виникло через воєнний стан після рішення Ради оборони Києва. Наразі всі мости у столиці пропускають транспорт з обмеженнями. Тому пріоритетом є добудова Подільсько-Воскресенського мосту, протиаварійні заходи на мосту Метро, а Північний та Південний мости будуть підтримувати ремонтом та протиаварійними роботами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.