Кличка просять звільнити всіх відповідальних паркувальників Києва: зареєстрована петиція

Читать на русском

У липні минулого року мер столиці звільнив головного паркувальника. Після цього АМКУ оштрафувало комунальне підприємство на 6,6 млн грн.

Читать на русском
парковка, Київ, АМКУ, Кличко
КП «Київтранспарксервіс» є монополістом у столиці

У липні минулого року мер столиці звільнив головного паркувальника. Після цього АМКУ оштрафувало комунальне підприємство на 6,6 млн грн.

29 грудня минулого року почали збирати голоси під петицією щодо звільнення керівництва КП «Київтранспарксервіс». Автор ініціативи Павло Постоєнко пропонує не обмежуватися лише директором та його заступниками, а залишити без роботи «всіх керівників структурних підрозділів». 

За думкою автора петиції, робітники цього підприємства начебто хочуть «знищити тротуари та газони Києва» та зайняті «лише стабільним саботажем зростання доходів від паркувального простору». 

Кличка просять звільнити всіх відповідальних паркувальників Києва: зареєстрована петиція 1

«Майже 65 тис. грн. на одну паркувальну кишеню. Саме стільки Київтранспаркервіс планує витрачати коштів на одну кишеню відповідно до проекту Програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2024-2025 роки. Всього хочуть зробити 1579 кишені за два роки і витратити на це 102 млн. грн», - написав у петиції Павло Постоєнко.

За його словами, чи «варто у наступні роки знищувати тротуари чи газони, щоб там просто покласти/перекласти плитку або асфальт для паркування автомобіля?». Це не про створення нових паркувальних місць, а про «знищення тротуару на тих місцях, де вже не можна робити звичайні паркувальні місця».

«Проте майже ніхто не враховує негативну практику подібних кишень на Богдана Хмельницького біля метро Театральна, де водії або не бажають повністю заїжджати в дані кишені (все одно блокується одна смуга руху) або ж водії «підпирають» (блокують) ті поодинокі автівки, які заїхали в кишені», - зауважив автор звернення.

Також киянин нагадав, що з 2021 року «Київтранспарксервіс» не прибрало паркувальні місця із тротуару, хоча на це є заборона від Кабміну.

«Натомість вони чекають можливості знищити ці тротуари, зробивши там паркувальні кишені та витратити 102 мільйони», - пише Павло Постоєнко.

Проблема із продуманим паркуванням у столиці пов’язана, на думку автора петиції, з тим, що КП «Київтранспарксервіс» досі не розробив схему організації дорожнього руху та не погодив її у поліції.

«Київтранспарксервіс багато років відмовляється робити паркувальні місця (розробляти схеми ОДР (організації дорожнього руху – ред.) на центральних і не тільки вулицях Києва, які на 100% у будні заставлені автівками, де жодна гривня не йде до бюджету міста за паркування», - зауважує автор петиції.

Він наводить, як приклад, ситуацію на вулиці Рєпіна (між вулицею Богдана Хмельницького та бульваром Тараса Шевченка, біля парку Шевченка), на вулиці Назарівська (між вулицею Симона Петлюри та вулицею Павла Скоропадського, біля метро «Університет»).

«Таких завантажених вулиць десятки, де має стягуватися плата за паркування, але вона відсутня, оскільки Київтранспарксервіс не розробив схему ОДР і не погодив її в патрульної поліції. Підприємство все відповідає, що вони працюють над ними», - скаржиться киянин.

До того ж автор петиції вважає, що «Київтранспарксервіс» відмовляється наносити розмітку на своїх паркувальних місцях.

«Єдина паркувальна розмітка, яка була нанесена в Києві у 2023 році – це нанесення на свіжому асфальті після ремонту вулиці Пирогова», - підсумовує киянин.

На момент підготовки матеріалу петицію підписали 337 киян. Для того, щоб отримати на неї реакцію мера Києва Віталія Кличка потрібно зібрати 6 тисяч підписів.

Що відбувалося з паркувальною компанією Києва

У столичних паркувальників настали складні часи. У липні 2023 року Віталій Кличко звільнив директора КП «Київтранспарксервіс» Євгенія Псьола за згодою сторін. 

Компанія залишилась без керівника.
Компанія залишилась без керівника.

Наразі його обов’язки тимчасово виконує заступник Владислав Олійник

Крім того, у жовтні 2023 року Антимонопольний комітет двічі оштрафував компанію на загальну суму 6,6 млн грн. Через те, що «Київтранспарксервіс» є монополістом на ринку паркування у столиці, то сам встановлює тарифи. Однак в АМКУ визнали, що ці ціни нічим не обґрунтовані та покарало підприємство штрафом у 3,3 млн грн.

Вартість паркування у столиці залежить від району, де ви залишите автівку.
Вартість паркування у столиці залежить від району, де ви залишите автівку.

Нагадаємо, що до 1 липня 2021 року тарифи на паркування у столиці становили 10 гривень за годину в першій зоні, 7 - у другій і 5 - у третій. На сьогодні вартість паркування становить 35 гривень за годину в першій зоні, а також 25 та 5 грн – у другій та третій зонах.

Ще 3,3 млн грн КП «Київтранспарксервіс» має заплатити за завищення вартості оренди парковок. Ті, хто орендує майданчики для паркування мали сплачувати «обов’язковий платіж», який складав 60% від обов’язкових платежів. В АМКУ встановили, що ці кошти мало сплачувати підприємство, але зняло з себе цю відповідальність.

Інформатор писав, що у Києві планували будувати підземні паркінги подвійного користування.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.