Киянка придбала квиток на потяг у вагоні класу "Люкс" та залишилась незадоволеною його якістю - чи виплатила Укрзалізниця компенсацію у розмірі 21 395 гривень

Читать на русском

Жінка вказує, що санітарно-технічний стан вагона потягу сполученням Львів-Одеса був незадовільним

Читать на русском
Укрзалізниця
Жінка через суд вимагає Укрзлізницю виплатити компенсацію у розмірі 21 395 гривень за неякісну послугу

Жінка вказує, що санітарно-технічний стан вагона потягу сполученням Львів-Одеса був незадовільним

Жінка вирішила скористатися послугами Укрзалізниці та придбала квиток на потяг сполученням Львів-Одеса. Однак стан вагона був незадовільним. Вона вимагає від перевізника компенсацію. 

Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва. Жінка придбала квиток на фірмовий потяг сполученням Львів-Одеса. За її словами, санітарно-технічний стан вагона був незадовільним, двері в тамбур не зачинялися, баку для сміття не було, в туалеті іржа, сморід. Вона вважає, що надана їй послуга з перевезення є неналежною, а вартість неякісної послуги (наданої Укрзалізницею з недоліками) має бути зменшена до рівня вартості місця для проїзду в купейному вагоні (655 гривень), а саме на 1 395 гривень, відшкодування за спричинену моральну шкоду пасажирка оцінила у 20 тисяч гривень.

У відповіді філії акціонерного товариства "Українська залізниця" на скаргу жінки вказано, що після прибуття до пункту формування станції Львів оглянули вагон, зауважень до його якості немає. Скарг від інших пасажирів рейсу Львів-Одеса стосовно незадовільних умов проїзду не надходило.

Що вирішив суд? 

Позов жінки задовольнили частково. З акціонерного товариства "Українська залізниця" на її користь стягнуть суму зменшення вартості неякісної послуги в розмірі 1 395 гривень. Також перевізник має відшкодувати моральну шкоду у розмірі 1 тисяча гривень. 

"Перевізник не спростував наведені позивачкою обставини стосовно незадовільного санітарно-технічного стану вагону потяга сполученням Львів-Одеса. Придбавши квиток у вагоні класу "Люкс" жінка очікувала комфортних умов перевезення, яких не забезпечила Укрзалізниця, що призвело до порушення прав споживачів, не отримано якісні послуги з перевезення, погіршено умови проїзду. Отже, її вимоги щодо незадовільних умов проїзду знайшли підтвердження на судовому засіданні, а тому вимога стосовно стягнення з відповідача 1 395 гривень (зменшення вартості ціни квитка у вагоні класу "Люкс" до рівня вартості місця для проїзду в купейному вагоні) підлягає задоволенню", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.