Киянка втратила у потязі "Інтерсіті" валізу та зажадала компенсацію від Укрзалізниці - яким було рішення суду

Читать на русском

Жінка не змогла продовжити свою поїздку, оскільки вимушено надавала пояснення поліції

Читать на русском
Укрзалізниця
Жінка вимагає Укрзалізницю виплатити їй 1 087 гривень

Жінка не змогла продовжити свою поїздку, оскільки вимушено надавала пояснення поліції

У жінки в потязі "Інтерсіті" викрали валізу. Внаслідок цього вона не змогла здійснити свою поїздку. Аби домогтися компенсації від Укрзалізниці їй довелося звернутися до суду. 

Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва. У фірмовому потязі "Інтерсіті" сталася крадіжка ручної поклажі, що призвело до того, що жінка не змогла продовжити свою поїздку, оскільки вимушено надавала пояснення поліції, яку викликали працівники Укрзалізниці. Таким чином, з вини перевізника їй завдали майнової шкоди у вигляді вартості квитка, яким пасажирка не змогла скористатись та моральну шкоду, яку вона оцінила у 500 гривень. 

Позиція Укрзалізниці 

В Укрзалізниці вказують, що жінка не здійснила поїздку потягом сполученням Київ-Харків, самовільно залишивши його. Це підтверджується відповідним актом, а також матеріалами з камер внутрішньо салонного спостереження.

"Згідно з актом перевірки дотримання законодавства про захист прав споживачів від 7 липня 2017 року, складеного Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів, під час перевірки за зверненням пасажирки порушення вимог законодавства про захист прав споживачів не встановлено. Крім того, вона не надала доказів того, що їй спричинено моральну шкоду та відповідного розрахунку", - наголосили в Укрзалізниці. 

Жінка на допиті пояснила, що перебуваючи в дорозі до місця відрядження, за квитком Укрзалізниці зайшла у потяг Київ-Харків (фірмовий) для переїзду на літак, що мав здійснювати рейс із Харкова на Шарм-ель-Шейх наступного дня. Вона одразу ж поклала свою валізу в багажний відсік, як це робила завжди. Проте, не зважаючи на те, що пройшло буквально пару хвилин, валізи вже не було. 

Пасажирка подала керівнику ПАТ "Укрзалізниця" претензію споживача на суму 483 гривень, згідно з якою просила повернути вказані кошти на її картковий рахунок. Від перевізника надійшла відповідь на її звернення про відсутність підстав на проведення компенсації за нездійснення проїзду потягом.

Що вирішив суд? 

Жінці відмовили у задоволенні позову. Суд вважає, що викрадення її особистих речей відбулось за відсутності вини працівників Укрзалізниці, оскільки збереження ручної поклажі пасажира забезпечує власник.

"Жінка не здійснила поїздку, самовільно залишивши потяг", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.