Киянин вимагає Монобанк повернути в застосунок російську мову та виплатити йому 10 тисяч гривень - що вирішив суд

Читать на русском

На думку чоловіка, такі дії Монобанку порушують Конституцію України, сам договір та Закон України "Про захист прав споживачів".

Читать на русском
Монобанк
Киянин не задоволений тим, що Монобанк перейшов на українську мову

На думку чоловіка, такі дії Монобанку порушують Конституцію України, сам договір та Закон України "Про захист прав споживачів".

Чоловік помітив, що мова інтерфейсу мобільного застосунку Монобанку змінилась з російської на українську. Про це свідчить листування з оператором фінустанови. Клієнт вимагає скасувати зміни та виплатити компенсацію у розмірі 10 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Святошинського районного суду Києва від 22 грудня 2023 року.

Чоловік має відкритий картковий рахунок в АТ "Універсал Банк". На офіційному сайті банку є договір щодо умов приєднання, де вказано, що на прохання клієнта обслуговування може здійснюватися російською мовою. Також можливість обрання мови інтерфейсу передбачена в мобільному застосунку.

У чоловіка встановлений застосунок Монобанк на телефоні, інтерфейс якого був завжди російською мовою, але у травні 2023 року він побачив, що інтерфейс тепер українською мовою. Клієнт звернувся до служби підтримки, на що йому повідомили, що ніякої іншої мови не буде крім української. На його думку, такі дії фінустанови порушують Конституцію України, сам договір та Закон України "Про захист прав споживачів".

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. В діях АТ "Універсал Банк" не встановлено порушення прав клієнта. 

"17.09.2022 року в АТ "Універсал Банк" перестала існувати технічна можливість відображення російської мови як мови інтерфейсу в мобільному застосунку Монобанк, а отже у всіх клієнтів після оновлення застосунку мовою дистанційного обслуговування - інтерфейсу за замовчування залишилась виключно державна мова - українська", - наголосили у суді. 

Запрошуємо вас на захоплюючу розмову з Максимом Бахматовим, колишнім радником мера Києва та головою Офісу трансформації. Сьогодні ми розкриємо тему інфраструктури Києва, зосереджуючись на станції метро "Деміївська". Питання, які виникають, є більш ніж актуальними: чому протягом 10 років влада не провела жодного аудиту цього перегону? Чому дозволили ситуації дійти до катастрофічного стану, і тепер стоїть питання, де шукати кошти на ремонт і коли цей процес завершиться? Всі ці теми та багато іншого ми обговоримо під час нашої бесіди. Приєднуйтесь до перегляду, щоб дізнатися більше! 

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.