Кияни вимагають спрямувати 1,3 млрд грн з ремонту вул. Богатирської на безбар'єрність - петиція

Читать на русском

Кличка переконують про необхідність зміни пріоритетів у бюджетних витратах: замість капремонту вул. Богатирської за більш, ніж мільярд бюджетни коштів кияни вимагають направити цю суму на створення безбар'єрного середовища для ветеранів

Читать на русском
Петиція бюджетні кошти капремонт Богатирської безбар'єрність
До Київської міськради направлена петиція про спрямування коштів, що задумали витратити на ремонт вул. Богатирської, на облаштування безбар'єрності у місті

Кличка переконують про необхідність зміни пріоритетів у бюджетних витратах: замість капремонту вул. Богатирської за більш, ніж мільярд бюджетни коштів кияни вимагають направити цю суму на створення безбар'єрного середовища для ветеранів

Кияни закликають міську владу змінити пріоритети у бюджетних витратах. Замість того, щоб проводити капремонт вул. Богатирської у Оболонському районі столиці вони наполягають на необхідності облаштування інклюзивного безбар'єрного середовища. Кажуть: 1 млрд грн, що задумали витратити на ремонт в Кличка, вистачить на те, щоб зробити придатним для людей з обмеженими можливостями цілий район міста.

Петицію про необхідність "перекинути" гроші з ремонту вул. Богатирської у Оболонському районі Києва на створення безбар'єрного середовища зареєстрували напочатку травня на сайті Київської міськради. Її автор, Мирослав Гаврищук, стверджує, що 1,367 млрд грн, які заплановано витратити на капремонт вулиці, вистачить, щоб облаштувати для зручності ветеранів цілий район міста.

"Для порівняння - цього вистачить, щоб поремонтувати всі існуючі тротуари і понизити всі бордюри у одному з районів Києва, побудувати платформи на усіх трамвайних зупинках або продублювати всі підземні переходи міста наземними", - пише у відозві Гаврищук.

На думку киянина, у воєнний час недоцільно витрачати понад мільярд гривень на капремонт вулиці без заміни мереж, ще по застарілому проекту, який передбачає облаштування незручної і небезпечної інфраструктури для пішоходів, людей на колісних кріслах та велосипедистів. Інформатор писав про особливості ремонту вул. Богатирської - втім, заміна мереж, зокрема, каналізаційної все ж передбачена останнім проєктом, за яким відбувався тендер.

"Варто також загадати про багаторівневу автомобільну розв'язку на цій же вулиці за 2 мільярди гривень, яка не має доведеної ефективності і лише ускладнює рух пішоходів на цьому перехресті, які раніше могли перейти вулицю на світлофорі. Просто поремонтувати тротуари і понизити бордюри на Богатирській коштувало б мінімум у 10 разів дешевше капітального ремонту, вартість якого ще зросте", - вносить раціональну пропозицію автор петиції.

Додамо, що станом на 31 травня відозву вже підписали 3,3 тис людей. Це більше половини від кількості підписів містян, що необхідні для розгляду петиції міською владою, відтак, у ініціативи є всі шанси бути реалізованою. До спливання терміну підписання залишається трохи менше за місяць.

Що хочуть зробити на Богатирській - подробиці з проєктної документації

Нагадаємо, про плани капітально відремонтувати вулицю Богатирську, що у Оболонському районі Києва, Інформатор писав наприкінці квітня. Її планують облаштувати пониженими бордюрами, побудувати тактильну плитку для пішоходів, покласти три шари асфальту для певності, і, зрештою, намалювати вздовж неї велодоріжки. А от витратити на усі ці приємні речі КМДА планує 1,3 мільярди гривень.

Також ми писали про ще одну петицію до влади Києва - із проханням заборонити фарбувати бордюри в білий колір. Адже це, на думку авторів відозви, асоціюється з радянським минулим - приблизно так само, як лебеді з автомобільних покришок.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.