Київпастрансу не вистачає кваліфікованих кадрів: що це означає для пасажирів Києва

Читать на русском

Замість 8 аварійних бригад на підприємстві, ймовірно, залишилось працівників на 1 бригаду. Активісти пропонують розпочати підготовку жінок на різні професії.

Читать на русском
Київпастранс, трамвай, тролейбус, зарплата, електромонтер
Частину робіт пропонують віддати на аутсорсинг

Замість 8 аварійних бригад на підприємстві, ймовірно, залишилось працівників на 1 бригаду. Активісти пропонують розпочати підготовку жінок на різні професії.

КП «Київпастранс» не вистачає кваліфікованих кадрів і ця проблема стає критичною. З 8 аварійних бригад в реальності може бути лише одна. До мережі потрапило фото службової записки служби енергетичного забезпечення та зв’язку підприємства.

В ній сказано про значну проблему з дефіцитом працівників. Зокрема електромонтерів контактної мережі та кабельників. Про це повідомила група «Пасажири Києва». 

«Кількість аварійних бригад контактної мережі може доходити до однієї. Також залишається лише 2 електромонтера-кабельника, що по суті теж є лише однією мінімальною бригадою. Для довідки: довжина контактної мережі трамвая в односторонньому вимірі у Києві складає 239,6 км, тролейбуса – 505,1 км. Планово мережу має обслуговувати 8 бригад», - йдеться у повідомленні групи.

Фото сліжбової записки зі сторінки групи "Пасажири Києва"
Фото сліжбової записки зі сторінки групи "Пасажири Києва"

Через таку значну нестачу фахівців і, як наслідок, недостатнє обслуговування, стан енергогосподарства київського транспорту за пів року - рік може суттєво погіршитися. А це загрожує значними затримками у русі транспорту.

Кияни пропонують підняти працівникам Київпастрансу зарплатню.
Кияни пропонують підняти працівникам Київпастрансу зарплатню.

«Вже зараз енергетики у службовій записці просять ввести додаткові обмеження для рухомого складу з метою зменшення кількості аварій», - заявили активісти.

Що пропонують зробити

В групі «Пасажири Києва» бачать, як можна розв'язати це питання без шкоди для транспортного сполучення:

  • КП «Київпастранс» є критично важливим підприємством для функціонування економіки, тому має бути можливість бронювання 50% працівників;
  • збільшення фінансування на заробітну плату, для підвищення привабливості дефіцитних професій;
  • збільшити фінансування на покупку обладнання та матеріалів, для підвищення якості ремонтів;
  • запобігти використанню бувших у використанні запчастин;
  • залучити аутсорсу на окремі неспецифічні види робіт;
  • розпочати підготовку жінок на різні професії (зокрема водіїв).

Цікаво, що на одному з найпопулярніших сайтів з пошуку роботи немає оголошень, що "Київпастранс" шукає електромонтерів. Ми знайшли оголошення про пошук водія на 18 тис. грн зарплати та експерта із закупівель на 17 тис. грн.

А що з зарплатою у керівництва

Генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко 23 січня 2024 року подав декларацію лише за 2021 рік. Тоді він отримав 585 тис. 076 грн заробітної плати (це 48 тис. 756 грн на місяць).

Дмитро Левченко вказав зарплату за 2021 рік понад 48 тис грн на місяць.
Дмитро Левченко вказав зарплату за 2021 рік понад 48 тис грн на місяць.

Також голова Київпастрансу вказав годинники Rolex та Ulysse Nardin. В середньому Rolex зараз продають від 10,5 тис. грн до 99 тис. грн. 

За 2020 рік Левченко заробив 576 тис. 408 грн (по 48 тис. 034 грн на місяць). А у 2019-му році – 553 тис. 387 грн (по 46 тис. 115 грн на місяць). Декларації за 2022 рік директор КП «Київпастранс» поки не подав.

Інформатор писав, що Київпастранс витратить 4,6 мільйона гривень на закупівлю знаків для зупинок.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.