Міському голові столиці нагадали, що вільно пересуватися візком по Києву неможливо. Хоча стратегія розвитку столиці передбачає доступність та безпеку на дорогах.
Триває збір голосів під зверненням щодо максимальної безбар’єрності на вулицях Києва. На це пропонують витратити 3,57 млрд грн за рахунок коштів, які планується виділити на багаторівневі розв’язки та інші проєкти.
Стратегія розвитку Києва до 2025 року та міська цільова програма пріоритетів міста передбачає безбар'єрність, безпеку дорожнього руху та ремонт зношеної інфраструктури громадського транспорту. Про це пише автор петиції Олександр Рак.
«Десятки вулиць в Києві людина на кріслі колісному в принципі не може перетнути попри рішення Київради про облаштування наземних переходів. На більшості трамвайних ліній відсутні безбар'єрні трамвайні платформи, а колії знаходяться у жахливому стані, що не дозволяє запустити туди сучасні низькопідлогові трамваї. І на виправлення цих проблем кошти не закладено», - пише автор звернення.
На момент підготовки матеріалу петицію підтримали 4083 киянина. Щоб петицію розглянули та відповіли потрібно зібрати 6 тисяч голосів.
Для того, щоб людям з обмеженими можливостями було зручно пересуватися містом, киянин пропонує перенаправити кошти з багатомільярдних проєктів на облаштування зручних вилиць у місті. На це потрібно, за приблизними підрахунками, 3,57 млрд грн.
Для цього пропонують внести зміни до бюджету:
За підрахунками громадської організації «Пасажири Києва», від імені якої виступав автор петиції, цих коштів вистачить, щоб вирішити нагальні потреби міста у доступності для маломобільних киян.
Як приклад задекларованої, але нереалізованої безбар’єрності громадська організація навела ремонт підземного переходу на перетині проспекту Перемоги з вулицею Вадима Гетьмана та встановлення ліфтів. За це мали заплатити 34,2 млн грн.
"За ці гроші можна було побудувати 10 світлофорних об'єктів на найбільш небезпечних нерегульованих перехрестях міста. Або продублювати наземними переходами 10 перехресть з підземними", - заявляли активісти.
Однак, як показала інспекція цього ремонту, станом на січень 2024 року три підйомники для маломобільних не працюють. Отже, в ГО "Пасажири Києва" зробили висновок, що питання безбар’єрності у столиці досі не вирішено.
Але згідно із даними Prozorro, угоду подовжили до 1 травня 2024 року. Тобто до цього часу ліфти мають запрацювати.
Інформатор писав, що у Києві хочуть зробити тунель під залізницю.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.