Під час руху вздовж вулиці Вершигори у Дніпровському районі, де транспортний потік з приватних автівок і автобусів вже виходитиме на фінішну пряму до мосту, він перетинає двоколійну трамвайну лінію під гострим кутом, що створює можливість ДТП з громадським транспортом
Деякі рішення, застосовані міською владою на під'їздах до Подільсько-Воскресенського мостового переходу, становлять пряму небезпеку - себто, можуть провокувати ДТП. Біля самого мосту вздовж вулиці Петра Вершигори у Дніпровському районі, де транспортний потік з приватних автівок і автобусів вже виходитиме на "фінішну пряму" до мосту, він перетинає двоколійну трамвайну лінію. Це може (і напевно буде) провокувати аварії. А проїзд швидкісного трамваю влаштували у рівень з автомобільною дорогою, що, своєю чергою, сприятиме виникненню заторів.
Увагу на небезпечні рішення звертають ентузіасти транспортної справи. Так, ведучий влога "ШоПоТранспорту" Максим Вдовиченко звертає увагу на те, що при виїзді автомобілів на "фінішну пряму" до тунеля та мосту потік перетинатиме двоколійну двосторонню трамвайну лінію, ще й під найгострішим з усіх можливих кутом із майже нульовою видимістю трамвая з-за керма автівки.
"І хоч для автотранспорту стоїть знак "дати дорогу" (його зворотню сторону видно у кадрі трохи праворуч від знака "в'їзд заборонено" (цеглини) - щось мені здається, його вимоги будуть виконуватись абсолюнто не завжди. А у випадку затяжної "тягнучки" трамвайна колія може бути перекрита повністю суцільним потоком автотранспорту", - зазначає фахівець у дописі на спеціалізованому сайті.
На світлині, що додає Вдовиченко, видно, як біла Tesla надає перевагу в русі трамваю, що прямує у попутному напрямку. Втім, автівка зупинилася фізично майже на трамвайній колії в зустрічному напрямку - відтак, у інших випадках не можна виключати, що приватні авта заважатимуть руху громадського транспорту (а інколи й блокуватимуть його). Цікаво, що увагу на допис Вдовиченка звернули у пабліку "Управа КПТ" - це неформальне місце обміну думками та новинами серед співробітників комунального транспорту Києва (КПТ від "Київпастранс").
Ще однією потенційною небезпекою є подальший, вже після перетину, рух автівок та автобусів поряд із швидкісним трамваєм - хоча у цьому безпосередньо місці він втрачає властивості "швидкісного". Так, між коліями трамваїв стоять спеціальні делініатори, що запобігають розвороту автівок чи й виїзду на зустрічну смугу - але не можна виключати, що саме тут формуватимуться затори. Габаритний міський колісний транспорт поряд з не менш габаритними трамваями - одне з найгірших поєднань в плані мобільності.
Нагадаємо, Інформатор написав про те, що Віталій Кличко несподівано проігнорував магістральну подію, що могла б додати балів до його передвиборчої скриньки. 1 грудня він не поїхав відкривати рух Подільсько-Воскресенським мостовим переходом, відтак, перші затори на ньому формувалися без урочистої участі міського голови. Втім, зовсім без Кличка не обійшлося: він відрядив на міст своїх VIP-агітаторів, а у Facebook пройшов "хіт-парад" ботоферм, ймовірно, пов'язаних з його політсилою.
Також ми писали про те, що у неділю, 1 грудня 2024-го, у Києві запустили автомобільний рух для усіх киян Подільсько-Воскресенським мостовим переходом. Також по ньому додали ще два автобусні маршрути, буде й нова трамвайна зупинка біля заїздів на нього. Інформатор аналізує плюси й мінуси транспортної складової нового мосту: як завжди, є хороші новини і не дуже. А ще, на відкриття мосту вперше за політичну кар'єру не завітав Віталій Кличко, що є досить показовою позицією міської влади.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.