До Подолу - за хвилину: київський фунікулер відновив рух після капремонту

На популярному столичному транспорті на канатній тязі нині оновлені сидіння, пофарбовані вагони й замінені шпали

Київський фунікулер ремонт Поділ
Наступного року перевіримо, чи дослухається "Київпастранс" до громадськості, яка пропоную проводити ремонт у листопаді чи в лютому, коли пасажиропотік дійсно найменший

З 22 серпня кияни знову можуть скористатися фунікулером. Один із найатмосферніших видів транспорту у столиці відновив роботу після ремонту, який тривав понад місяць. Роботи завершено вчасно, проте їхній графік викликав критику з боку транспортних активістів.

О 12:00 22 серпня київський фунікулер відновив роботу після більш ніж місячної перерви, повідомив телеканал Київ 24. Вагони знову курсують між Верхнім містом і Подолом, а у вестибюлях щойно завершили останні приготування - прибрали пил після малярних робіт і встановили попереджувальні смуги на сходах. Як зазначали у КП “Київпастранс”, щорічний капітальний ремонт проводили з 14 липня до 22 серпня. Протягом цього періоду фахівці відновили компресорну машину, оглянули та замінили шпали, пофарбували вагони, відремонтували двері й сидіння, зменшили натяг тросу та провели роботи з контактною мережею.

Цьогоріч ремонт, точніше, час його проведення викликав активну критику з боку ГО “Пасажири Києва”. Громадські активісти отримали офіційні дані про пасажиропотік та заявили, що саме влітку фунікулер є найбільш популярним. За їхньою інформацією, у липні транспортом користувались до 12,5 тисяч осіб на день, і це в рази більше, ніж згадані у звітах “Київпастрансу” дані в 2 тисячі пасажирів.

Активісти закликають перенести ремонти на періоди з меншим попитом, зокрема, на лютий або листопад. Для порівняння вони наводять практику європейських міст, де аналогічні ремонти проводять у міжсезоння, а не влітку. А також суттєвий аргумент щодо заробітку фунікулера, який просто втрачається в літні місяці, коли пасажирів якраз найбільше.

Нагадаємо, востаннє вагони київського фунікулера оновлювали у 2018 році. Тоді ж повністю переклали рейки та освітлення. Поки що нових кабін не планується, проте у столиці сподіваються на підтримку Європейського інвестиційного банку, який вже фінансує закупівлю іншого міського транспорту.

Як знеструмлювали фунікулер, і чому стали відключати саме влітку - аргумент Київпастрансу

Нагадаємо, у середині липня Інформатор писав, що фунікулер зачинили на щорічний плановий ремонт. Він запланований з 14 липня до 22 серпня. У КП "Київпастранс" мотивували це тим, що саме влітку цей транспорт має нібито найменший пасажиропотік, до 2 тисяч пасажирів на добу, "що майже вдвічі менше, ніж у інші сезони".

А рік тому ми писали, що київський фунікулер стали частіше знеструмлювати. Про деякі такі випадки повідомляв КП "Київпастранс" у соцмережах, деякі - залишалися непоміченими. Проте пасажирам столичного транспорту на канатній тязі від цього не легше: вже було кілька випадків, коли вагони застрягали просто посередині маршруту, зависаючи над схилом.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити