Зараз на Подолі – мінімум пасажирів, тому липень та серпень обрані для ремонту
Київський фунікулер згодом зачинять на щорічний плановий ремонт. Його заплановано із 14 липня до 22 серпня. Тож, нині у киян та туристів є ще два вихідні, щоб покататися вгору з Поштової площі або у зворотному напрямку.
Як повідомляють у КП “Київпастранс”, ремонтні роботи проводять влітку через найменший пасажиропотік. У липні-серпні фунікулером користуються до 2 тисяч пасажирів на день, що майже вдвічі менше, ніж в інші сезони.
Очікується, що під час робіт фахівці відремонтують машинну, компресорну і тиристорну залу. Також на лінії проведуть обстеження рейкової колії та частково замінять шпали. Далі капітально відремонтують вузли та агрегати вагонів, обладнають машинну залу та виконають кузовні роботи. А перед запуском роботи фунікулера проведуть статичні та динамічні випробування під навантаженням.
Інформатор розповідав, що в Києві розглядають можливість оновлення кабін фунікулера за рахунок співпраці з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Місто вже закуповує трамвайні вагони за кредитні кошти, також триває закупівля рухомого складу автобусів. Свіжі новини з цього питання привіз міський голова Києва Віталій Кличко з конференції з оновлення України, яка проходила у Римі 10 липня.
У Києві сподіваються, що справа може дійти й до більш екзотичного столичного транспорту, що існує у одиничному екземплярі. Зазначимо, що востаннє вагони фунікулера заміняли 2018 року. Тоді ж робітники повністю переклали усі рейки й освітлення. Попередні вагони працювали з 1984 року, відтак, нинішні ще не відпрацювали свій ресурс.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.