ТРЦ ЦУМ пішов на цікавий експеримент: створили модний бренд BASIX, скориставшись послугами професійної команди маркетологів, дизайнерів, баєрів тощо, яка роками працювала на торгівельний центр
Київський ТРЦ ЦУМ запустив власний модний бренд під назвою BASIX. Одяг, взуття й аксесуари обіцяють з преміальних матеріалів та високої якості, а у фокусі бренду - smart- і sport-casual (сорочки, жакети, трикотаж тощо), власне, сучасна інтерпретація всього базового гардеробу. Ціни на одяг київського бренду не захмарні, але й низькими їх назвати складно: це, радше, буде одяг для столичних "зазнайків" і хвальків.
Про презентацію ЦУМом нового бренду одягу, взуття й аксесуарів BASIX повідомляє Українська рада торгових центрів. Пишуть: бренд пропонує "сучасну інтерпретацію" базового гардеробу. Основа - smart- і sport-casual: сорочки, жакети, трикотаж, денім, взуття, білизна, аксесуари. Також зауважують, що більшість з одягу, що його виробляють кияни, буде мінімалістичним, створеним для універсального силуету, а ще - з преміального матеріалу.
"Колекції витримані у візуально чистій естетиці, мають гнучку розмірну сітку для чоловіків і жінок, створені з натуральних і функціональних матеріалів: бавовни, льону, віскози, вовни меріноса, кашеміру", - додали в УРТЦ.
Цікаво, що "ядро команди", згідно з повідомленням, сформувалося якраз на основі "експертизи ЦУМу". Тобто, це суто київські дизайнери, баєри, логісти, маркетологи й технологи, що працювали у ТРЦ, з міжнародними й українськими брендами. Головною стилісткою для колекції "весна-літо 2025" зазначено Тетяну Немченко.

Придбати одяг пропонують у "очному" режимі - на першому-другому та третьому поверхах ТРЦ ЦУМ, а також онлайн. Інформатор зазирнув до каталогу на сайті: одяг невиразний, "класичний", з простими силуетами й без особливих проривів у дизайні. Ціна - не захмарна, але й низькою її назвати складно. Штани - джинси або класичні - коштуватимуть в районі 5 тис грн, сорочки або блузи - 1,5-3 тисячі.
Взуття також представлено у середній ціновій категорії. Шкіряні зимові чоловічі черевики коштуватимуть 8-9 тисяч гривень, демісезонні шкіряні кеди - в районі 5 тис грн. Жіночі балетки чи класичні туфлі на каблуку стануть у 6-6,5 тис грн, а важкі зимові черевики з нубука обійдуться до 10 тис грн.

Найцікавіше в цьому - експеримент самого ЦУМу зі створенням власного бренду: ТРЦ нечасто вирішують почати власну торгову лінію. Втім, речі, що їх пропонують покупцям, є досить невиразними, хоч, не виключено, що дійсно якісними. Ще одним "бонусом" для покупців буде можливість похвалитись: мовляв, куплено у київському ЦУМі й від особистого бренду ТРЦ.
Нагадаємо, у червні 2025 року Інформатор писав про одну з найбільших угод на ринку київської нерухомості: одразу два знакові столичні обʼєкти отримали нового власника. Ним стане ізраїльський підприємець Офер Керзнер, який вже володіє комерційними об’єктами у столиці. Новий власник планує провести модернізацію універмагу “Україна” та частини БЦ Леонардо.
Також ми розповідали, що у одному з найбільших київських ТРЦ, Lavina Mall у Святошинському районі, стався дивний інцидент за участі групи молодиків. Просто серед дня у вівторок, 24 червня 2025 року вони вчинили бійку з представниками поліції, а згодом намагалися виламати двері до одного з магазинів. За свідченнями очевидців, правоохоронці провели затримання, і відвезли принаймні кількох молодих людей до відділку поліції.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.