Мережа оголосила конкурс, переможці якого стануть співавторами оформлення казкового супермаркету, що поки залишається таємницею
Трішки чарів і кольорових олівців - і можна змінити цілий магазин. У Києві “Сільпо” оголосило незвичайний конкурс для найменших, що матимуть змогу стати справжніми оформлювачами нового магазину. Завдяки своїм малюнкам маленькі кияни зможуть залишити власний слід у новому просторі.
Про конкурс дитячих художніх робіт мережа “Сільпо” оголосила на своїй офіційній сторінці у Facebook. Втілені у малюнках ідеї переможців прикрасять новий магазин у Києві, який наразі готують до відкриття. У дописі компанія зазначає, що цей супермаркет буде “казковим” і натхненним дитячою уявою, але деталей про місце та дату відкриття поки не розкривають, проте обіцяють, що він буде особливим.
У конкурсі можуть взяти участь діти віком від 5 до 12 років. Малювати можна на будь-яку із запропонованих тем: кошик мрій - улюблені речі із “Сільпо”, радісні моменти, які хочеться згадувати, мій найкращий друг – іграшка, тваринка або вигаданий персонаж і найцікавіше - світ “Сільпо” очима дитини, тобто, який би вигляд мав магазин, якби його створювали діти. Організатори не обмежують кількість робіт, а заявки приймають до 4 серпня включно.
Аби відправити роботи своєї малечі, батьки мають завантажити малюнки в гарній якості - без тіней та зайвих предметів. Для цього потрібно перейти за посиланням і заповнити анкету для зворотнього зв’язку. Переможців буде п’ятеро, кожен отримає сертифікат на 500 гривень, а головне, зможе побачити свій малюнок на стінах нового супермаркету.
У коментарях до допису батьки активно підтримують ініціативу. Багато хто зізнається, що вже готує малюнки з дітьми, мріючи, аби про таланти дитини дізнався весь світ. Тож, напевно, нестачі претендентів не буде, і на “Сільпо” чекає складний вибір.
Інформатор розповідав, що у січні і Дніпровському районі Києва відкрився новий супермаркет “Сільпо”, який миттєво охрестили “магазином Барбі” за рожевий колір, який тут усюди. Формат магазину передбачає можливість подивитися на світ крізь рожеві окуляри, а інтер’єр - суцільне нагадування про важливість турботи про себе.
Також ми писали про відкриття дизайнерського магазину мережі “Сільпо” у Святошинському районі. Локація з казковим оформленням містить дзеркала, воду і лід, що забезпечують неповторний ефект через гру світла та відображень. А головну роль у цікавому оформленні магазину відіграють роботи відомої фотохудожниці Марти Сирко, створені спеціально для цього проєкту.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут