Олівці - напоготові: Сільпо створює новий магазин у Києві разом з дітьми

Мережа оголосила конкурс, переможці якого стануть співавторами оформлення казкового супермаркету, що поки залишається таємницею

ТРЦ Сільпо малюнки оформлення діти
Батьки, що мріють "водити екскурсії" до увічнених творів своїх дітей, вже взялися разом з малечею готувати малюнки

Трішки чарів і кольорових олівців - і можна змінити цілий магазин. У Києві “Сільпо” оголосило незвичайний конкурс для найменших, що матимуть змогу стати справжніми оформлювачами нового магазину. Завдяки своїм малюнкам маленькі кияни зможуть залишити власний слід у новому просторі.

Про конкурс дитячих художніх робіт мережа “Сільпо”  оголосила на своїй офіційній сторінці у Facebook. Втілені у малюнках ідеї переможців прикрасять новий магазин у Києві, який наразі готують до відкриття. У дописі компанія зазначає, що цей супермаркет буде “казковим” і натхненним дитячою уявою, але деталей про місце та дату відкриття поки не розкривають, проте обіцяють, що він буде особливим.

У конкурсі можуть взяти участь діти віком від 5 до 12 років. Малювати можна на будь-яку із запропонованих тем: кошик мрій  - улюблені речі із “Сільпо”, радісні моменти, які хочеться згадувати, мій найкращий друг – іграшка, тваринка або вигаданий персонаж і найцікавіше - світ “Сільпо” очима дитини, тобто, який би вигляд мав магазин, якби його створювали діти. Організатори не обмежують кількість робіт, а заявки приймають до 4 серпня включно. 

Аби відправити роботи своєї малечі, батьки мають завантажити малюнки в гарній якості - без тіней та зайвих предметів. Для цього потрібно перейти за посиланням і заповнити анкету для зворотнього зв’язку. Переможців буде п’ятеро, кожен отримає сертифікат на 500 гривень, а головне, зможе побачити свій малюнок на стінах нового супермаркету.

У коментарях до допису батьки активно підтримують ініціативу. Багато хто зізнається, що вже готує малюнки з дітьми, мріючи, аби про таланти дитини дізнався весь світ. Тож, напевно, нестачі претендентів не буде, і на “Сільпо”  чекає складний вибір. 

У Києві відкрився “Сільпо” у стилі Барбі та дизайнерський магазин із Задзеркаллям

Інформатор розповідав, що у січні і Дніпровському районі Києва відкрився новий супермаркет “Сільпо”, який миттєво охрестили “магазином Барбі” за рожевий колір, який тут усюди. Формат магазину передбачає можливість подивитися на світ крізь рожеві окуляри, а інтер’єр - суцільне нагадування про важливість турботи про себе.

Також ми писали про відкриття дизайнерського магазину мережі “Сільпо” у Святошинському районі. Локація з казковим оформленням містить дзеркала, воду і лід, що забезпечують неповторний ефект через гру світла та відображень. А головну роль у цікавому оформленні магазину відіграють роботи відомої фотохудожниці Марти Сирко, створені спеціально для цього проєкту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити