Цукерня замість пивбару: у Києві занепадають чоловічі формати кав'ярень та ресторанів

Через об'єктивні причини основними покупцями й відвідувачами закладів громадського харчування стали дівчата й жінки, і це вже вплинуло на зміну форматів в українських, і вужче - київських закладах: питомо чоловічі формати поступаються місцем цукерням та пекарням і бістро

Ресторани паби бари цукерні
У Києві через війну легкий, "жіночий" формат узяв гору над питомо "чоловічими" закладами

Основними покупцями й відвідувачами закладів громадського харчування стали дівчата й жінки. Це впливає й на формати кав'ярень чи ресторанів, що відкриваються у Києві (та й загалом у країні): стає більше пекарень, кондитерських та бістро з легкою кухнею. "Чоловічі" формати - пивні паби, м'ясні ресторани, натомість, тимчасово йдуть з ринку.

Про особливості українського, і вужче - київського ресторанного ринку розповіла днями керівниця компанії "Ресторанний консалтинг" Ольга Насонова на Facebook. За словами фахівчині, нині у кав'ярнях та ресторанах столиці буяє "жіноче царство": саме дівчата, молоді й немолоді жінки стали основними відвідувачами й покупцями.

"Саме вони сидять в кав'ярнях зранку, в барах ввечері. Обідають, проводять ділові зустрічі. Тусять на ярмарках та фестивалях. Причину цього гендерного перекосу ми всі розуміємо", - зауважила Ольга Насонова у дописі.

За словами рестораної критикеси, через війну та пов'язані з нею процеси більш прибутковими стали бізнеси, розраховані на жіночу аудиторію. У ресторанному бізнесі це - кондитерські, пекарні, бістро з легкою кухнею, сніданками на весь день, а також суші-бари, італійська кухня тощо.

"Великих порцій вже давно ніхто не робить - не з'їдають. А з алкоголю - продаються коктейлі, бо це красиво та смачно, вина, сидри та просекко (як же дівчині без бульбашок). Безалкогольні вина також в тренді, бо дівчат, що відмовляють від алкоголю, все більше", - розповідає Насонова.

З тієї-таки причини у Києві стає все менше закладів із "чоловічими" форматами. З вулиць зникають бари та пивні паби, ресторани з традиційними українськими стравами (картопля й сало - не для дівчат), м'ясні ресторани. Серед тих, хто постраждав від тенденції - навіть грузинські заклади та шаурма, каже Насонова.

"Звісно, популярні заклади працюють, деякі навіть непогано. Але нові в чоловічому форматі майже не відкриваються: не вистачає відвідувачів", - резюмувала фахівчиня.

На Поділ припливли смажені карасі, а на Берестейському проспекті відкрили харківський заклад "Япіко"

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у Києві на Подолі днями відкрили "українську класику" - пивну з карасями у фритюрі та живим пивом. Заклад розташований на вул. Хорива, і є другим з такою концепцією у столиці - його "прототип" вже деякий час працює на Райдужному масиві. Є в меню і інші рибні позиції, та навіть мідії - але саме карасі мають привернути увагу спраглих за річковою рибою киян.

Також ми розповідали, що у Києві вже офіційно відкрився перший столичний ресторан харківської мережі “Япіко”. Заклад працює на Берестейському проспект, 45, в меню - суші, роли, сети, понад 40 видів піци, класичні та суші-бургери. Протестувати улюблені страви можна вже зараз у ресторані, який працює в тестовому режимі, або замовивши доставку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити