Чому у метро Києва однією карткою можна сплатити лише одну поїздку: відповідь на запит Інформатора

Читать на русском

В підземці говорять, що це особливості роботи системи Ощадбанку та просять державну фінустанову покращити обмін даними.

Читать на русском
Чому у метро Києва однією карткою можна сплатити лише одну поїздку: відповідь на запит Інформатора
Оплатити проїзд однією карткою складно, але можливо

В підземці говорять, що це особливості роботи системи Ощадбанку та просять державну фінустанову покращити обмін даними.

У пасажирів підземки не виходить платити поїздку однією банківською карткою два рази поспіль. Це створює складнощі для пасажирів, зокрема тих, хто одночасно сплачує за всю сім'ю чи за якусь групу людей. В КП «Київський метрополітен» це пояснюють можливостями Ощадбанку та просять установу покращити цей процес. Про це метрополітен столиці пояснив у відповіді на запит Інформатора 23 квітня 2024 року. 

Мешканець Києва Кирило Захаров 17 травня цього року поскаржився у соцмережі, що у київському метро система не пропускає два платежі з однієї картки. У коментарях під дописом багато хто з користувачів теж стикався з такою незручністю.

Інформатор вирішив запитати у КП «Київський метрополітен», чому пасажири обмежені у виборі кількості одночасно придбаних квитків та як це виправити. У відповідь в підземці пояснили, що проблема виникла через швидкість зчитування карток Ощадбанком.

Коли пасажир оплачує поїздку карткою чи телефоном, то обробка транзакції виконується наступним чином.

«Транспортний процесинг перевіряє наявність електронного платіжного засобу в «стоп-листі» і у випадку відсутності в ньому дає дозвіл на прохід, після чого (банківська картка) потрапляє у «стоп-лист» і знаходиться там до завершення доавторизації (операція автоматичного списання коштів). Після завершення процедури доавторизації (картка) видаляється зі «стоп-листа», що дозволяє проводити повторну валідацію на POS-терміналі», - йдеться у відповіді метрополітену.

Простими словами: для повторної оплати проїзду у київській підземці потрібен час.

«Час проведення доавторизації залежить від технічних можливостей транспортного процесінгу АТ «Ощадбанк» та міжбанківського процесингу у випадку оплати проїзду електронним платіжним засобом іншого банку», - пояснили в метрополітені.

КП «Київський метрополітен» періодично направляє листи до Ощадбанку з проханням покращити роботу цієї системи.

«Зі свого боку АТ «Ощадбанк» повідомляє, працює над збільшенням виробничих ресурсів, щоб вирішити питання затримки відповіді від доавторизатора процесингу банку», - написано у відповіді на запит «Інформатора».

Київ хотів взяти кредит на нові вагони метро

У жовтні 2023 року стало відомо, що в метро Києва планували провести модернізацію 220 вагонів, а також придбати 95 нових, які відповідають всім сучасним нормам. На це потрібно 450 мільйонів євро. 

Робити це хотіли за кредитні кошти Європейського інвестиційного банку. Загалом у столичній підземці мали оновити до 40% рухомого складу.

Нагадаємо, що у листопаді 2022 року між Києвом та Європейським інвестиційним банком було укладено меморандум про відновлення міської інфраструктури. В угоді йшлося про також про модернізацію вагонів підземки. Для цього департамент фінансів Київради мав домовитися про умови отримання позики.

Інформатор писав, що у КП «Київський метрополітен» прокоментували можливе закриття ще двох станцій підземки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.