У "Київпастрансі" скаржаться на кадровий голод - скільки фахівців не вистачає громадському транспорту столиці

Підприємство потребує фахівців за різними напрямами

Київпастранс
У КП «Київпастранс» дефіцит працівників наближається до позначки 30%

У «Київпастранс» виник гострий дефіцит фахівців робітничих професій. Відсоток нестачі кадрів сягає вже 27%. Про це 6 червня повідомили у комунальному підприємстві.

Підприємство потребує слюсарів з ремонту рухомого складу та колісних транспортних засобів. Окрема потреба є у водіях автотранспортних засобів категорії «D» та «DE» (перевезення пасажирів громадського транспорту), досвід роботи яких відповідно до цих категорій становить від 2 років. Наразі в підприємстві є понад 1 500 вакансій за різними напрямами, зокрема:

  • контролер пасажирського транспорту;
  • електрогазозварник;
  • механік автомобільної колони;
  • майстер із щоденного технічного обслуговування;
  • токар;
  • акумуляторник;
  • монтер колії;
  • механізатор;
  • машиніст автовишки та автогідропідіймача;
  • електромонтер контактної мережі (4, 5, 6 розряд);
  • електромонтер з випробувань та вимірювань (5 розряд).

Варто додати, що Київпастранс написав публікацію про нестачу фахівців на Facebook-сторінці, а згодом її видалили. Однак вона залишилася на сайті КМДА. 

Дефіцит працівників у "Київському метрополітені"

30 травня в КП «Київський метрополітен» повідомили про гострий дефіцит фахівців робітничих професій. Зокрема, машиністів електропоїздів – 83 вакансії, електромеханіків – 48, токарів і слюсарів за відповідними напрямами – 161. Причиною збільшення кількості вакансій є частково вимушена міграція, специфіка професій і мобілізація. Зокрема, близько 7% метрополітенівців нині перебувають у лавах ЗСУ, і їхня кількість постійно збільшується. «Київський метрополітен» постійно проводить кадрову роботу із залучення фахівців. Зокрема, співпрацює із закладами профільної освіти та міським центром зайнятості. Водночас метрополітен є вузькопрофільним підприємством, і підготовка та адаптація деяких професій потребує довготривалого спеціального навчання. Так, машиніст електропоїзда, до моменту його самостійної роботи на лінії, навчається більше ніж 12 місяців. Детальна інформація про працевлаштування в метрополітені та перелік вакансій – за посиланням.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube