Чи погодиться Кличко перекинути гроші з реконструкції Богатирської на інклюзивність: петиція набрала голоси

Читать на русском

У квітні голова КМВА Сергій Попко затвердив робочий проект капітального ремонту вулиці за 1,3 мільярда гривень.

Читать на русском
Чи погодиться Кличко перекинути гроші з реконструкції Богатирської на інклюзивність: петиція набрала голоси
Активісти просять направити ці гроші на наземні переходи

У квітні голова КМВА Сергій Попко затвердив робочий проект капітального ремонту вулиці за 1,3 мільярда гривень.

Петиція про необхідність «перекинути» гроші з ремонту вулиці Богатирської на створення безбар'єрного середовища набрала необхідні 6 тисяч голосів. Про це громадська організація «Пасажири Києва» повідомила 26 червня 2024 року. Наразі мер Києва Віталій Кличко має надати відповідь на заклик киян побудувати платформи на трамвайних зупинках та продублювати підземні переходи міста наземними. 

Як повідомила ГО «Пасажири Києва», Богатирська - вулиця в Оболонському районі, що веде до виїзду з міста в напрямку Вишгорода. У середині 1980 років вулицю реконструювали і перетворили на швидкісну магістраль, але при цьому залишили там нерегульовані наземні переходи.

Петиція зібрала необхідну кількість голосів.
Петиція зібрала необхідну кількість голосів.

 

«16 квітня голова КМВА генерал Попко затвердив робочий проект капітального ремонту вулиці за 1,3 млрд. Одразу зазначимо - вартість ремонту збільшиться, адже було затверджено проект 2021 року у відповідних цінах, отже його потрібно буде коригувати», - повідомили активісти.

Нагадаємо, що у Києві планують за 1,3 млрд грн відремонтувати вулицю Богатирську, що в Оболонському районі Києва. Облаштують її пониженими бордюрами, побудують тактильну плитку для пішоходів, покладуть три шари асфальту та облаштують велодоріжки. 

Чому в ГО «Пасажири Києва» незадоволені проєктом ремонту

В активістів накопичилися зауваження до того, що саме мають зробити на вулиці Богатирській:

  • Суміщені велосипедно-пішохідні доріжки на чверті довжини вулиці за наявності смуг по 3,5-4 метри - при тому, що ДБН на вулицях регульованого руху дозволяє облаштовувати смуги по 3 метри, замовник вирішив не звужувати проїзну частину, щоб зробити окремі велодоріжки, а стимулювати водіїв їхати якнайшвидше.
  • Нерегульовані наземні пішохідні переходи через 3-4 смуги руху - в рамках капремонту за 1,3 млрд грн не змогли перебачити будівництво світлофорних об'єктів, щоб не наражати пішоходів на небезпеку.

«За даними Uber, максимальна швидкість потоку у 2019 році (у період обмеження 50 км/год) на цій вулиці перевищувала 80 км/год. І це з існуючим асфальтним покриттям», - пояснили активісти.

  • Ще один пункт зауважень – це нерегульовані переходи та велопереїзди на прямих ділянках з'їздів. Пряма ділянка дороги дозволяє водіям не знижувати швидкість, що буде зумовлювати аварійні ситуації. Аналогічна ділянка на з'їзді з проспекту Бандери на ту ж Богатирську вже має перелік загиблих пішоходів.

У підсумку представники ГО «Пасажири Києва» заявляють, що капітальний ремонт вулиці столиці не потрібен.

«Це зайва витрата коштів на безглузде перекладання асфальту, що не передбачає безпечної пішохідної та велосипедної інфраструктури, а лише за величезні гроші консервує помилки середини 80-х років минулого сторіччя», - йдеться у повідомленні представників громадської організації.

Кличка просять, після збору необхідної кількості голосів під петицією, відмовитись від капремонту Богатирської, а натомість збільшити фінансування заходів з безбар'єрності.

У Києві за 288,2 мільйона гривень відремонтують шляхопровід

Комунальна корпорація «Київавтодор» 10 червня 2004 року оголосила тендер на капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вулиць Лугової та Богатирської. З бюджету столиці на це планують витратити 288,2 млн грн, а роботи мають закінчити до кінця 2025 року. 

Проєкт реконструкції передбачає ремонт мостового полотна, прогонових будов і конструкцій опор. Під час робіт дорожники мають влаштувати нову перильну й бар’єрну огорожу, опори освітлення та дорожнє покриття на підходах. А на тротуарах – облаштувати велодоріжки.

Інформатор писав, коли у Києві зроблять круговий з’їзд на Богатирську та як швидко це відбудеться.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.