ВДНГ планує заплатити за рекламу майже 3 мільйони гривень: дані Prozorro

Читать на русском

ВДНГ шукає рекламну компанію, яка організує виробництво нового відео та розміщення текстів за тематикою «Літо на ВДНГ» та «Книжкова Країна»

Читать на русском
реклама, ВДНГ, тендер, Київ
Рекламувати заходи будуть до кінця літа

ВДНГ шукає рекламну компанію, яка організує виробництво нового відео та розміщення текстів за тематикою «Літо на ВДНГ» та «Книжкова Країна»

Національний комплекс «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ» на аукціоні 3 квітня 2024 року визначиться з рекламною компанією, яка за 2,9 млн грн розробить стратегію для проєктів під робочими назвами «Літо на ВДНГ» та «Книжкова Країна». З 15 квітня до 31 серпня відвідувачів будуть запрошувати до ВДНГ рекламою на ТВ, на радіо, в соцмережах та на YouTube. Для журналістів організують прес тури, після яких мають з’явитися не менш ніж 40 публікацій. Про це стало відомо з оголошення у Prozorro 25 березня 2024 року. 

Загалом «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ» планує замовити 11 рекламних послуг. На них планують витратити до 2 млн 955 тис. 260 грн

Оголошений тендер з пошуку рекламної компанії.
Оголошений тендер з пошуку рекламної компанії.

 

Згідно із вимогами до учасників тендеру, з 1 червня по 31 серпня 2024 року в ефірі національних медіагруп Starlight Media та/або «1+1 media» має вийти реклама під робочою назвою «Літо на ВДНГ». Окремо, з 20 квітня по 31 серпня мають виробити та розмістити у TikTok 40 відео по 10 секунд про відпочинок в «ЕКСПОЦЕНТРІ УКРАЇНИ».

Відео для ТВ має виглядати приблизно так

 

З 15 квітня по 31 серпня 2024 року підрядник зобов’язаний:

  • Рекламувати ВДНГ в соцмережах серед лідерів думок. За цим напрямком має вийти не менш ніж 19 млн показів та не менш ніж 33 рекламних публікацій у телеграмі;
  • Рекламувати на радіо - не менш ніж 1000 виходів 20-секундних роликів;
  • Рекламувати на сторінках НК «Експоцентр України» у вайбер, ФБ, інстаграм - не менш ніж 200 публікацій та регулярна комунікація з підписниками;
  • Виготовити графічні макети під робочими назвами: «Літо на ВДНГ»;
  • Організувати рекламні фотозйомки та прес тури.

У кошторис витрат входить виготовлення реклами для різних медіа та майданчиків в інтернеті.

Масляна на ВДНГ

У Києві на ВДНГ 16 та 17 березня 2024 року відсвяткували Масляну в українських традиціях. Територію комплексу прикрасили декораціями з сіна. Також ці елементи доповнили різнокольоровими стрічками, які символізують настання весни. 

Експоцентр готовий заплатити за рекламу майже 3 мільйони гривень: дані Prozorro 2

 

У Києві відсвяткували Масляну. Фото - ВДНГ
У Києві відсвяткували Масляну. Фото - ВДНГ

 

Традиційно на заході можна було спробувати страви національної кухні та взяти участь у тематичних майстер-класах.

Інформатор писав, що киян запрошують на ВДНГ обрати пухнастого друга з притулку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.