ВДНГ шукає рекламну компанію, яка організує виробництво нового відео та розміщення текстів за тематикою «Літо на ВДНГ» та «Книжкова Країна»
Національний комплекс «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ» на аукціоні 3 квітня 2024 року визначиться з рекламною компанією, яка за 2,9 млн грн розробить стратегію для проєктів під робочими назвами «Літо на ВДНГ» та «Книжкова Країна». З 15 квітня до 31 серпня відвідувачів будуть запрошувати до ВДНГ рекламою на ТВ, на радіо, в соцмережах та на YouTube. Для журналістів організують прес тури, після яких мають з’явитися не менш ніж 40 публікацій. Про це стало відомо з оголошення у Prozorro 25 березня 2024 року.
Загалом «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ» планує замовити 11 рекламних послуг. На них планують витратити до 2 млн 955 тис. 260 грн.
Згідно із вимогами до учасників тендеру, з 1 червня по 31 серпня 2024 року в ефірі національних медіагруп Starlight Media та/або «1+1 media» має вийти реклама під робочою назвою «Літо на ВДНГ». Окремо, з 20 квітня по 31 серпня мають виробити та розмістити у TikTok 40 відео по 10 секунд про відпочинок в «ЕКСПОЦЕНТРІ УКРАЇНИ».
Відео для ТВ має виглядати приблизно так
З 15 квітня по 31 серпня 2024 року підрядник зобов’язаний:
У кошторис витрат входить виготовлення реклами для різних медіа та майданчиків в інтернеті.
У Києві на ВДНГ 16 та 17 березня 2024 року відсвяткували Масляну в українських традиціях. Територію комплексу прикрасили декораціями з сіна. Також ці елементи доповнили різнокольоровими стрічками, які символізують настання весни.
Традиційно на заході можна було спробувати страви національної кухні та взяти участь у тематичних майстер-класах.
Інформатор писав, що киян запрошують на ВДНГ обрати пухнастого друга з притулку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.