Більше 60% мостів в місті Києві мають 5 клас аварійності: їх неможна використовувати – депутат Київради Вітренко

У столиці проблема з мостами: вони втомлюються майже одночасно – восени минулого року у Києві під час ремонтних робіт обвалився Дігтярівський шляхопровід

Більше 60% мостів в місті Києві мають 5 клас аварійності: їх неможна використовувати – депутат Київради Вітренко
На ремонт мостів потрібні величезні кошти

У Києві увечері 19 червня на Повітрофлотському шляхопроводі сталася аварія. За словами очевидців, залізобетонна балка впала і перегородила рух в обидві сторони під шляхопроводом. Це створило серйозні перешкоди на дорозі та заблокувало рух громадського транспорту. За словами депутата Київради Андрія Вітренка, загалом понад 60% мостів в місті Києві мають п'ятий клас аварійності, тобто їх не можна взагалі використовувати. Про це він заявив в ефірі єдиного телемарафону 20 червня 2024 року. 

На мосту по вулиці Жилянській стався обвал пішохідного тротуару. За однією версією, на шляхопроводі було явно порушено вимоги до експлуатації. За іншою – причиною аварії стала «зайва», труба яка створювала конденсат всередині прогонної балки мосту. Пізно ввечері 19 червня стало відомо, що рух під Повітрофлотським шляхопроводом повністю відновили. 

Більше 60% мостів в місті Києві мають 5 клас аварійності: їх неможна використовувати – депутат Київради Вітренко 1

На шляхопроводі сталася аварія. Фото - Київрада
На шляхопроводі сталася аварія. Фото - Київрада

«Ми знову стали свідками безвідповідальності, бездіяльності міської влади, відсутності елементарних управлінських якостей, відсутності внятної і прийнятної стратегії розвитку міста Києва, або навіть тактики розвитку міста Києва, - заявив депутат Київради, голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрій Вітренко.

За його словами, понад 60% мостів в місті Києві мають 5 клас аварійності. Тобто їх не можна взагалі використовувати.

Повітрофлотський міст серйозно руйнувався ще з 2018 року

Обсипання конструкцій мосту почалося понад п'ять років тому. Про це мало бути відомо міській владі, зокрема, керівництву КП "Київавтошляхміст", на балансі якого перебуває споруда. Не міг не знати про це і керівник Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор. 

Про обсипання оздоблення і конструкцій Повітрофлотського шляхопроводу повідомляли ще у лютому 2018 року. Тоді ресурс dtp.kiev.ua виклав світлини з-під мосту на непарній стороні Берестейського проспекту в бік центра Києва. На тротуар почали падати частини оздоблення та бетону зі споду споруди.

За словами оглядача міської інфраструктури Павло Авдокушин робить припущення: зважаючи на те, що обстеження мосту робили 2020-го, а аварійним міст так і не визнали, проблема була прихованою.

Інформатор писав, чим такий знаменитий Повітрофлотський шляхопровід.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube