Бетонна сковорідка і постійні затори: меру Бучі дорікають за плани з будівництва ТРЦ на завантаженій трасі

Читать на русском

У Facebook Анатолія Федорука шпетять за відсутність пішохідних маршрутів, велопаркінгів, а також продуманих під'їзних шляхів та "кишень" біля нового ТРЦ

Читать на русском
Будівництво нового ТРЦ під Києвом
Новий ТРЦ постане на Варшавській трасі - і без того досить завантаженому транспортному коридорі

У Facebook Анатолія Федорука шпетять за відсутність пішохідних маршрутів, велопаркінгів, а також продуманих під'їзних шляхів та "кишень" біля нового ТРЦ

Наміри побудувати новий ТРЦ Bucha Gallery замість гіпермаркету "Епіцентр", зруйнованого на Новому Шосе в Бучі навесні 2022-го, викликали нерозуміння з боку громадськості. Річ у тому, що торгівельний центр знаходиться на Варшавській трасі, яка має обмежену пропускну здатність - а новий об'єкт, ще й такий великий, точно ускладнить ситуацію з трафіком. До того ж, у проєкті, який показав мер Бучі Анатолій Федорук, помітили хиби: там майже немає пішохідних зон.

Про недоліки проєкту пишуть користувачі Facebook. Так, білоруський опозиціонер, нині - експерт Українського інституту майбутнього Ігар Тышкевіч вважає, що торгівельний центр у цьому місці стане точкою тяжіння для мешканців сусідніх населених пунктів. А значить, крім податків у місцевий бюджет, - принесе ще й логістичну проблему.

"ТРЦ стоїть на "Варшавській" трасі, яка має досить обмежену пропускну здатність. На цій же трасі вже побудовано найбільший ЖК у місті (буквально у 100 метрах). Що таке бучанські затори, місцеві мешканці знають і, нажаль, починають звикати. І тут з'являється потужний фактор, який буде напряму впливати на затори", - пише Тышкевіч.

Найбільшою проблемою, резюмує він, є нездатність міської влади в Бучі продумати інфраструктуру, скажімо, невеличкі під'їздні дороги та "кишені" для транспорту. Цього не робитимуть, каже він, бо раціональніше розпорядитися цією землею, "віддавши під черговий ЖК", а дороги означатимуть зайві витрати.

"Про те, що гарна транспортна інфраструктура генеруватиме прибутки, у офісі бучанського "голови", напевно, не чули. Чи про вибір між постійним прибутком (що, доречі, зростає) після інвестицій та баблом тут і зараз - обирають останнє", - шпетить він мера Федорука.

У коментарях під постом самого міського голови Бучі, тим часом, також висловлюють незадоволення. Так, користувач Олександр Анісімов пише, що на асфальтовому паркінгу, який є на планах, відсутнє озеленення. Немає й інших інфраструктурних елементів для "немоторизованої мобільності" - паркінгів для велосипедів тощо (не кажучи про сонячні панелі чи пристрої для збору дощової води).

"Про пішоходів мова взагалі не йде. Бетонна скороворідка замість міського середовища. Ми дуже далекі від містобудівних стандартів більшості країн ЄС. Такий примітив там не будують більше 20 років. Але ж в нас девелопер — бог. Шкода це бачити", - пише Анісімов.

Океан-Мол, Лук'янівка, Нью-рей: які ще ТРЦ з'являться у Києві

Нагадаємо, про плани побудувати на місці зруйнованого "Епіцентру" новий ТРЦ Bucha Gallery написав 19 березня у соцмережах мер Бучі Анатолій Федорук. За його словами, новий великий ТЦ планують побудувати до кінця цього року. Це означатиме 600 робочих місць для мешканців Бучі і більше за 30 млн податків до місцевого бюджету щороку, - похвалився Федорук.

Також ми повідомляли, що до діючих торгово-розважальних комплексів столиці, попри війну, можуть додатися 50 нових об’єктів. Наразі у столиці торгівля вирує на 2,5 млн м кв. нерухомості. До цього можна буде додати ще понад 250 тисяч м кв. майданчиків, які з’являться впродовж 2024-2025 років. Йдеться про Океан-молл, Лук'янівка, Нью-рей та інші об'єкти.

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

Минулого разу ми обговорювали можливий ремонт мосту метро і припустили, що це може бути частковий ремонт, а не реконструкція. Проте, заява Георгія Росновського наголошує на необхідності реконструкції через критичний стан мосту. Зараз ми запитаємо транспортного експерта Дмитра Беспалова, як можна зв'язати ці дві думки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.